آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 بهمن ماه 1396 = 06-02 2018

مشکلات معیشتی؛ پورتوریکو هم برق نیست!

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد، خاطرنشان کرد: هرگز مشکلات معیشتی مردم ما بزرگتر از مشکلات معیشتی مردم آمریکا نیست. ما می‌دانیم کشور ایتالیا در جمع آوری زباله ناتوان است، می دانیم در پورتوریکو برق نیست.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در نشست هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از دایره درک و تصور خارج است، گفت: رویکردی که امروز دشمن ما به انقلاب دارد این است که افتخارات بدست آمده از انقلاب را کمرنگ کند. مثلا همین شرکت مپنا جزو 6 کمپانی جهان در ساخت موتورهای توربینی است. این شرکت موتور هواپیما می‌سازد که لوفتانزا طرف قراردادش است.

وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ رسانه است، گفت: ما امروز جنگ نظامی نداریم، چون دشمن می‌داند جنگ نظامی برایش هیچ نتیجه‌ای جز شکست ندارد. ما باید جوانان‌مان را با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن آشنا کنیم و مردم را از تسخیر ذهن‌ها و قلب‌های‌شان توسط غرب و رسانه‌های غربی نجات دهیم.



پلنگ ایران زمین February 6, 2018 12:51 PM

شما را باید همینگونه نادان نامید با چه درک و تصوری تحصیل کردید؟ مدرکی که دارید بدرد برپاییِ آتشِ ذغال میخوره اولا قطعِ برقِ پورتوریکو بخاطر طوفانِ شدید بود که اقدامات فوری انجام شد دوم اینکه شهرداری ایتالیا بخاطرِ جدا نکردنِ آشغالها مانندِ کاغذ و نایلن و شیشه بوسیلهٔ هموطنانِ عزیزش انجام نشده بود را جمع آوری نکردند تا یاد بگیرند سوم اینکه کشورهایِ پیشرفته برای اقتصادِ مالیِ بهتر کشورهایِ فقیر و درمانده ای را برای تولیدِ ارزانقیمت انتخاب کرده که بتوانند همان جنس را با مرقوبیتِ و قیمتِ اولیه در کشورشان بفروشند
ای ابله سرِ چه کسی را میخواهی کلاه بگذاری خبر نداری که خیلی پیشتر بر سرِ خودت کلاه رفته بفکرِ نجاتِ خودت باش نه مردم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: