آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 بهمن ماه 1396 = 06-02 2018

قیمت ارز دیوانه‌ وار افزایش یافته است

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به افزایش نرخ دیوانه‌وار ارز اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر قیمت ارز کنترل نشد و در ماه‌های اخیر قیمت ارز از جمله دلار و یورو به شدت افزایش یافت، دولت دوازدهم باید تمام توان خود را برای حل این مسأله بگذارد.

اسدالله عسگراولادی اظهار داشت: همچنین فشارهایی از برخی از نهادها و سازمان‌ها از جمله سازمان امور مالیاتی، شهرداری و تأمین اجتماعی به طبقات پایین جامعه وارد می‌شود که منجر به بروز نارضایتی‌های اقتصادی برای مردم شده و دولت روحانی باید آن را حل کند.

عسگراولادی با بیان اینکه البته تا حدودی مردم به نق زدن در مورد مسائل اقتصادی عادت کرده‌اند، گفت: در مواردی هم مشاهده می‌شود که اوضاع اقتصادی مردم آن‌قدر هم بد نیست، مثلاً وقتی که به فرودگاه‌ها مراجعه می‌کنیم، تمام پروازها پر است و اگر وضعیت معیشتی مردم پایین است، چگونه این اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بعضی از قشرهای پایین جامعه به دلیل تحریکات رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه تحریک می‌شوند و مردم را دچار ناامیدی می‌کنند که این وظیفه دولت است که به مردم امید ببخشد.

عسگراولادی بیان داشت: این دولت، دولت تدبیر و امید است، تدبیرها جواب داده است، اما امید هنوز در مردم ایجاد نشده است.



arzhang February 6, 2018 01:07 PM

وضع پولی مردم ایران به ۴ قسمت تقسیم شده بیشترین پول دست اخوندا و اقازاده هاست بعدش پاسدار دزد و مزدوران خاین بعدش ایرانی که فرزندانشان خارج زندگی میکنند مخصوصا امریکا که سالیانه ۵ تا ۱۰ هزار دلار برای خانوادهاشان به ایران میفرستند بعدش بقیه ملت ایران که کاملا بدبخت هستند نه پول برای خوردن غذا دارند نه پول برای کرایه خانه البته وضع پول با اقتصاد فرق میکند که میبینیم بخاطر اقتصاد خراب بیکاری بالا هست من شنیدم ۶۰٪ خانمهای فارغ‌التحصیل داشگاها و ۴۰٪ اقایان بیکارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: