آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 19 بهمن ماه 1396 = 08-02 2018

خشکسالی شش هزار نهبندانی را آواره کرد

خبرگزاری هرانا – نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت که از سال ۹۰ تا ۹۵ حدود ۶ هزار نفر از مردم شهرستان نهبندان مهاجرت کردند و تاکنون توجهی به اشتغال‌زایی این منطقه نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، نظر افضلی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان نهبندان اظهار داشت: “روستاهای و مناطق نهبندان در یک چهارراهی قرار دارد که شهرهای زاهدان، زابل، کرمان و بیرجند به این چهارراه متصل هستند و باید توجه ویژه‌ای شود”.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس افزود: “از سال ۹۰ تا ۹۵ حدود ۶ هزار نفر از شهرستان مهاجرت کردند و تاکنون توجهی به اشتغال‌زایی این منطقه نشده است”.

نظر افضلی با بیان اینکه مرز در حال خالی شدن است، تصریح کرد: “باید توجه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در جهت اشتغال‌زایی انجام شود”.

وی با بیان اینکه درمانگاه اجتماعی نهبندان باید شبانه‌روزی شود، ادامه داد: “این درمانگاه با کمبود پزشک روبرو است که امیدواریم این درمانگاه تأمین پزشک شود”.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه در بحث بهزیستی نیز ۲۰۰ نفر معلول در نوبت قرار دارند، خاطرنشان کرد: “صندوق‌های خرد زنان در شهرستان تشکیل شده است و باید به آن توجه کرد”.

نظر افضلی اظهار کرد: “مسؤولان و مردم باید سه عنصر سخت‌کوشی، عقلانیت و مدارا کردن را داشته باشند و باید بر اساس عقل و منطق تصمیم گرفت”.

نِهبَندان در استان خراسان جنوبی ایران است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: