آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 بهمن ماه 1396 = 18-02 2018

هنوز لاشه هواپیمای سقوط‌کرده پیدا نشده است

هنوز لاشه هواپیمای سقوط‌کرد پیدا نشده است

تاکنون از موقعیت محل سقوط این هواپیما خبری نیست و احتمال می‌رود که این هواپیما در ارتفاعات مشرف به شهرستان دنا سقوط کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، به نقل از منابع آگاه پرواز هواپیمای ای‌تی‌آر قبل از سقوط با فرودگاه یاسوج در ارتباط بوده و به خلبان اعلام شده که باند فرودگاه برای فرود آماده است.



اردلان February 18, 2018 06:42 PM

ضمن تسلیت به بازماندگان، وزارت راه و هواپیمای کشوری جمهوری اسلامی فقط قادر است منقل و وافور علی موفنگی را بدون هیچ گونه حادثه از تهران به دیگر نقاط خوش آب وهوا برساند! البته ما فکر میکنیم مقصر اصلی بوجود آمدن این گونه حوادث خود مردم هستند چرا که اگر مردم باور نداشته باشند که سازمان هواپیمایی رژیم با تابوتهای پرنده قادر نبوده و نخواهد بود آنها را سالم به مقصد برساند اینگونه حوادث دلخراش بدون وقفه ادامه خواهد داشت! در واقع وزارت راه حکومت تروریستی آخوندی حتی قادر نیست از پس اداره راههای زمینی بر آید حالا چه رسد به سفرهای هوایی! برای مثال با بارش کمترین باران و یا برف در جادههای کشور بیشترین حوادث دلخراش رانندگی منجر به مرگ صورت میگیرد! در چنین شرایطی یکی از بهترین و تنها راهکار موجود؛ تحریم جدی سفرهای هوایی توسط خود مردم میباشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 18, 2018 10:03 PM

از کجا میدانند همه مرده اند؟ یعنی در این مملت خراب شده به دست آخوند یک هلیکوپتر پیدا نمیشود که به بهانه ی کوهستانی بودن منطقه از عملیات جستجو و نجات سر باز میزنند؟ این سقوط و عدم ارسال تیم های جستجو کاملا مشکوک به نظر میرسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 19, 2018 10:24 PM

دروغ است این را برای گمراه کردن مردم از بمب گذاری رژیم منفوردر هواپیمای سقوط شده میگویند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: