آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 بهمن ماه 1396 = 19-02 2018

سقوط هواپیما؛ نماینده مجلس: خلبان مقصر بود!

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درحالی طرح استیضاح وزیر راه را کلید زدند که رئیس کمیسیون عمران در گزارشی از علل سقوط هواپیما تهران-یاسوج، قصور خلبان را برشمرد.

به گزارش خبرانلاین، ارضایی کوچی با اشاره به برخورد با مقصرین این حادثه گفت: در این رابطه امروز مباحثی در مجلس مطرح بود و بنده معتقدم باید با یکسری افراد در این حوزه برخورد کرد چرا که در حال حاضر احساسات مردم جریحه دار شده است و باید یکسری افراد در این حوزه یعنی حوزه هواپیمایی کشور و هواپیمایی آسمان استعفا دهند. بنده در بررسی‌های بعدی خواهم گفت که چه اشخاصی بیشترین سهم را در این حادثه داشته‌اند و باید برکنار شوند.

وی با اشاره به علت و دلایل سقوط هواپیما گفت: در حال حاضر فرضیه‌ای وجود دارد که می‌گوید خلبان هواپیما باید مسیر دیگری را برای نشستن به فرودگاه یاسوج انتخاب می‌کرد چرا که باید بر اساس طرح تقرب که توسط هواپیمایی کشور تعریف شده عمل می‌شد منتهی خلبان‌ها با هماهنگی سازمان هوایی کشور و مسئولین عملیات شرکت‌های خود عمل می‌کنند و شاید بهتر بود آن مسیری که درحالت عادی ابری نبوده و دید بهتری داشته انتخاب می‌شد، اما در شرایط جوی که وضعیت آب و هوایی خراب بوده آن مسیر نباید انتخاب می‌شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: