آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 اسفند ماه 1396 = 21-02 2018

واژگونی قطار باری در ایستگاه کاشمر+فیلم

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی درباره جزئیات واژگونی قطار باری در ایستگاه کاشمر گفت: تعدادی واگن در خط فرعی در ایستگاه کاشمر از ریل خارج شد و خوشبختانه کلیه مسیرهای ریلی به سمت مشهد و بالعکس باز است.

محمدهادی ضیایی مهر در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که کلیه خطوط ریلی مسافری استان باز است و هیچ مشکلی در اعزام قطارها از مشهد و بالعکس وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: محموله این واگن‌ها، گندله فولاد است و خسارتی وارد شده باید در مراحل بعد بررسی شود. این محموله‌ها متعلق به بخش خصوصی و معمولا بیمه هستند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان تاکید کرد: علاوه بر باز بودن مسیر مشهد- تهران و بالعکس مسیر مشهد به شرق و جنوب کشور باز است و در اعزام قطارها مشکلی وجود ندارد.




www.youtube.com/watch?v=XiMJNdQZfd0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سالم February 21, 2018 12:48 PM

اقايون تسليت يكساله بنده رو كه ديروز در سايت منتشر شد رو كه بياد دارند ، موادث ريلى هم يه موردش بود كه بلافاصله بلطف اوباش جمهورى عسلامى عملى شد ملت تا كى مى خوان بها بدن ؟ چقدرملت بى مسئوليتى هستيم واقعا كه در اين زمينه نوبريم

گزارش یا اعتراض به این نظر


divar February 21, 2018 09:15 PM

مملکت از در و دیوار بلایا میبارد این است حکومت ملایان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: