آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 اسفند ماه 1396 = 22-02 2018

درخواست اعدام برای یکی از دراویش تهران

دادستان تهران از صدور کیفرخواست در مورد عامل شهادت ۳ نفر از مأمورین ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی با اعلام این خبر اظهار کرد: نامبرده که در تاریخ ۳۰/ ۱۱/ ۹۶ در یک اقدام مجرمانه با اتوبوس سه نفر از مأمورین ناجا را به شهادت رسانده بود توسط مأمورین پلیس دستگیر و پس از انجام تحقیقات به قتل مأمورین اعتراف کرده است.

دادستان تهران افزود: با توجه به درخواست قصاص اولیای دم نامبرده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. در مورد سایر اتهامات نامبرده به لحاظ ادامه تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.



آرش-صبحی February 22, 2018 05:20 PM

بدون شک فردی که آقای دولت آبادی اوراازدراویش معرفی میکند، راننده اتوبوس نبوده واین تصمیم راباید یک حربه قضائی - انتظامی ارزیابی نمود اگرچنین است که آقای محمود جعفری دولت آبادی میگویند، باید یک محاکمه علنی درچهارچوب استاندارهای شناخته شده حقوقی صورت بگیرد تاروشن شوداین شخص کیست وچه ارتباطی با دراویش داشته است برای اینکه درچنان فضائی که همه خیابانهای محل اعتراضات ازطرف بسیجیها ونیروی انتظامی مسدود بوده، چگونه یک اتوبوس با نمره البرزوارد چنین فضائی میشودوچنان صحنه ای رابوجود میاورد؟ اضافه برآن چگونه میتواند متصورباشد، شخصی با آن وضعیت که کلیپ آن درصفحات مجازی پخش شد، روی تخت بیمارستان یا داخل کلانتری به چنان اتهامی اعتراف کند، ومبنای عمل مجرمانه برای دستگاه فاسد قضائی تلقی بشود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


yeki February 22, 2018 09:22 PM

درخواست اعدام برای یکی از دراویش یا اعدام یکی یکی دراویش گنابادی تهران یواش یواش حکم اعدام تک تک مردم ر صادر خواهید کرد ای دولت بی ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 22, 2018 09:55 PM

اعدام این بیگناه درویش سوت پایان حکومت سید علی است
سید علی بی ناموس اعدام بایستی گردد

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria February 23, 2018 12:00 AM

من ثابت میکنم که زیر گرفتن افراد با اتوبوس کار خود رژیم است و این کار برنامه ریزی شده بوده !
ببینید رژیم میداند که این روزها خیلی از افراد سپاه و بسیج و پلیس ریزش کرده اند و به مردم پیوسته اند و رژیم از این بابت وحشت کرده حالا با ترتیب دادن برنامه زیر گرفتن مامورین خود میخواهد ماموران را به مردم بدبین کند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: