آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 اسفند ماه 1396 = 25-02 2018

واکنش علی دایی به ادعای کتک‌کاری در رشت

علی دایی به حاشیه‌ها و اظهارات یک هنرمند که مدعی کتک خوردن از سرمربی سایپا و همراهانش در هتلی در رشت بوده، واکنش نشان داد. او ضمن رد این اظهارات که رسانه‌ای شده تاکید کرد که با مستندات واقعی از او و صداسیمای گیلان شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، قبل از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی که خود را هنرپیشه نامیده، مدعی شد که علی دایی و محمد دایی به همراه بهمن دهقان او را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده‌اند و حتی از سرمربی تیم سایپا شکایت کرده است، علی دایی در گفت‌وگویی با اشاره به این حاشیه‌ها و ادعاها اظهارکرد: برای برخی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که ادعای یک فرد معلوم‌الحال را از دیروز (شنبه) پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ برخی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچ‌گونه ارزشی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی مناسبی ندارد. خوشبختانه دوربین‌های هتل همه تصاویر را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و بعد از آنکه من سوار بر اتوبوس شدم آنها نیز حرکت کردند.

‎وی افزود: این آقا حالت روحی مناسبی نداشته است. مطمئناً برخی افراد فکر می‌کنند با این روش‌ها خودشان را مطرح می‌کنند. اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به طور کامل نشان می‌دهد و حاضرم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببینند.

‎علی دایی با اشاره به برگزاری جلسه فنی تیمش در هتل گفت: من به این آقا گفتم چرا اینجا نشسته‌اید گفت دوست دارم اینجا بنشینم، آقای دایی هرجا دلم بخواهد می‌نشینم من هنرپیشه هستم، به او گفتم هرکه هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور داشته باشی، وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او گفت به کسی ربطی ندارد. محمد دایی اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌های تیم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود. این آقا دنبال ایجاد مسئله بود.


بازیگر سینما: علی دایی مرا در هتل کتک زد

طبق گفته یک بازیگر تلویزیون و سینما ظهر امروز (جمعه) قبل از بازی سپیدرود - سایپا، اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است.

به گزارش تسنیم، در حالی که تیم فوتبال سایپا از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف سپیدرود رشت رفته، پیش از بازی اتفاق عجیبی در هتل محل اقامت شاگردان علی دایی رخ داده است. طبق ادعای امیر حسام شجاعی، بازیگر سینما و تلویزیون او امروز در هتل محل اقامت تیم سایپا از علی دایی کتک خورده است!

ادعای یک بازیگر سینما: علی دایی پیش از بازی با سپیدرود مرا کتک زد

امیر حسام شجاعی درباره اتفاق رخ در هتل محل اقامت تیم سایپا و درگیری‌اش با علی دایی، اظهار داشت: برای این فوتبال متاسفم و دیدگاهم نسبت به دایی عوض شد. من اهل فوتبال نیستم و برای کار دیگری به رشت آمده بودم. ما برای بازی در یک فیلم باید یک ماه در رشت و انزلی باشیم.

وی افزود: از دو روز قبل در این هتل بودم و امروز می‌خواستم هتل محل اقامتم را عوض کنم. اصلاً نمی‌دانستم که تیم سایپا هم اینجاست. زمانی که می‌خواستم از هتل تسویه حساب کنم و بروم، در لابی نشستم و در کافی‌شاپ چای خوردم تا کارهای رفتنم درست شود. در کافی‌شاپ هتل علی دایی و کادر فنی‌اش در مورد بازی توضیحاتی برای بازیکنان‌شان روی تخته می‌دادند. زمانی که جلسه آنها تمام شد و در حال ترک کافی‌شاپ بودند، من به علی دایی سلام کردم و او هم جواب سلام من را داد. در همین زمان، علی دایی به یک‌‌باره برگشت و به من گفت «شما از کِی اینجا نشستی؟»، من هم گفتم «5 دقیقه‌»، گفت «به چه حقی اینجا نشسته‌ای؟»، من هم گفتم «یعنی چه؟ مگر باید از شما اجازه می‌گرفتم؟!»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: علی دایی فکر می‌کرد من جاسوس تیم مقابل هستم و آمدم از تاکتیک‌های سایپا مطلع شوم و برای آنها فیلم بفرستم. تازه فهمیدم که تیم علی دایی با تیم علی کریمی بازی دارد. علی کریمی رفیق خیلی گل و صمیمی من است، اما من نمی‌دانستم که تیمش بازی دارد. علی دایی گفت» «تو اصلاً حق نداشتی بیایی و اینجا بنشینی»، من هم گفتم «این چه طرز حرف زدن است، من میهمان این هتل هستم و منتظر چک اوت کردن کارهایم هستم»، گفت: «نباید کسی شما را اینجا راه می‌داد»، گفتم«من فقط از اتاقم به پایین و کافی‌شات هتل آمدم، این چه طرز حرف زدن است!»، گفت: «من می‌دانم تو را چه کسی فرستاده، به او بگو بیچاره‌ات می‌کنم و تو را هم به خاک سیاه می‌نشانم». من هم گفتم «آقای دایی چه می‌گویی؟ من اصلاً ربطی به فوتبال ندارم».

شجاعی عنوان کرد: در ادامه، برادر علی دایی (محمد دایی) آمد و گفت «با علی درست صحبت کن». گفتم: «درست‌تر از این حرف بزنم؟ مگر من چه گفتم؟ من فقط گفتم که ربطی به فوتبال ندارم و با من درست حرف بزند». محمد دایی هم گفت که «مگر تو کی هستی که درست با تو صحبت کند؟»، گفتم که «من یک شهروند که هستم، او حق ندارد با من این طور حرف بزند». بعد از آن هم علی دایی من را هل داد و من روی میز کافی‌شاپ پَرت شدم. گفت «برو فلان‌ فلان‌شده»؛ همه پرسنل هتل هم شاهد هستند و دوربین‌های هتل هم فیلم گرفتند. من به علی دایی هم گفتم «برایت متأسفم که تو آقای گل جهانی».

این بازیگر خاطرنشان کرد: بعد از آن هم بهمن دهقان (وکیل دایی) آمد و گفت «به هدفت رسیدی، تیم را به هم زدی و کار خودت را کردی». علی دایی یک چیزهایی می‌گفت که من اصلاً نمی‌فهمیدم. او مدام من را هُل می‌داد، گفتم «دفعه آخرت باشد به من دست می‌زنی، شکایت می‌کنم»، گفت: «دست نزنم؟»، شروع کرد به کتک زدن من. دو سیلی «بدجور» زیر گوشم خواباند. اصلاً شوکه شده بودم، دایی همیشه برای عجوبه‌ای بود. در ادامه کاپیتان تیم‌شان علی دایی را جدا کرد و بعد از آن هم علی دایی می‌گفت «بهمن فِلان کار را بکن، بهمن این کار را بکن، بهمن آن کار را بکن.» در ادامه اتفاقات بهمن دهقان و محمد دایی من را در نمازخانه هتل گیر آوردند و در یک گوشه تا می‌خوردم، من را کتک زدند، در زندگی‌ام تا کنون چنین کتکی نخورده بودم.

وی با بیان اینکه به کلانتری رفته و از علی دایی، محمد دایی و بهمن دهقان شکایت کرده است، گفت: من به دایی گفتم شکایت می‌کنم، او هم با لحن خودش و با پوزخند گفت: «از من شکایت می‌کنی؟»، در کلانتری به من گفتند حتی رئیس جمهور هم چنین کاری بکند پیگیری می‌کنیم. علی دایی فحش‌هایی به من می‌داد که در زندگی‌ام از هیچ‌کس نشنیده بودم. جالب اینجا بود که نیروی انتظامی هم دو مأمور در هتل داشت که امنیت سایپا را تأمین کنند، اما هیچ‌کاری نکردند و ایستاده بودند، انگار باید علی دایی به آنها دستور می‌داد تا کاری بکنند.



بهرام February 24, 2018 05:23 AM

این فقط در مملکت آخوند زده ایران است که آدمهائی مانند علی دائی و اون پلیس لاتی که یکی از دختران معترض به حجاب زوری را از روی جعبه ترانسفورمر به پائین پرت کرد میتوانند اینگونه اعمال خودسرانه را انجام بدهند در یک مملکت قانون مند هر دو این ارازل بسختی مجازات میشدند به امید آنکه روزی همه این وحوش در طویله ای ویژه نگهداری شوند و ملت ایران از حقوق شهروندی بهره ور

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو February 24, 2018 05:44 AM

علی دایی فردی بی سواد و نالایق و مغزی کوچک دارد مردک به اسم ایرانی
دربازی آلمان زمین فوتبال کرده بود مسجد دور زمین نماز میخوند
با این مقاله فهمیدیم که شما هم از پهلوانان حکومت شیطان هستید فوتبال
کثیف آخوندی ، بازیکنهای نور چشمی ، و مدیران دزد نتیجه به از این ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


farshid February 25, 2018 12:37 PM

اقای علی دایی ضمن احترام برای شما به جهت تلاشهایتان برای قهرمانی وسرافرازی ایرانیان کاملا مشخصه که برای شما سوء تفاهمی پیش امده وخیال کردید ان هموطنان شما برای جاسوسی در لابی هتل نشسته وتند روی کرده اید لازم نیست اینهمه صغرا وکبرا برای بی گناه نشاندادن خودتان بگویید پهلوان باش مانند تختی پیش وجدانت و خداوند وبچه های تیمت وبرادرت وکارکنان هتل وهمان ماموران سرافراز باش پهلوانی وسرافرازی در غلبه بر نفس است با یک کلمه دلجویی از هموطنی که دوستت دارد وبه احترام تو ایستاده وبه توسلام کرده در قلب او وهزاران هموطنت بیشتر جای بگیر فکر نکن اگه امروز بتوانی با استفاده از حمایت دیگران قضیه را ختم کنی کار درستی انجام داده ای سلطان قلب ها باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی February 25, 2018 01:38 PM

علی دائی اصولا" ورزشکاری خیلی بی شخصیت و لمپن است متاسفانه بعنوان بازیکن تیم ملی وسام وشهرتی که بدست آورد ابدا" شایسته آن نبوده ونیست این مردک در مورد خیلی از بازیکنان ملی، بویژه در مورد خداداد عزیز شیطنت های زیادی کرده است که در زمان مناسب باید پرونده ورزشی و رانت خواری او در کنار بابک زنجانی وابراهیمی ورویانیان وعلی پروین مورد بازبینی قرار بگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سالم February 25, 2018 02:14 PM

وقتى كه قانون در يك مملكت حاكم نباشدافراد از انجام چنين كارهاى زشت و ناپسندى هيچ ابايى ندارن و خيلى راحت ديگران رو مورد ضرب وشتم قرار ميدهند، بنده هيچ ارزش و احترامى براى على دايى جلمبر و اوباش قايل نيستم و معتقدم وجود همين افراد خودسر و بدون تربيت اجتماعى كه دست پروده سيستم اخوندى هستند خود مروج فرهنگ اوباشگرى و لمپنيزم در جامعه مى باشد اين مرتبه اولى نيست كه اين موجود مرتكب چنين بزهكاريهايى مى شود و مسلما اخرين مرتبه هم نخواهد بود ولى زمانى پاسخ دندان شكنى را بخار اين عربده كشيها و لات بازيهايش دريافت خواهد كرد ولى ايكاش ذره اى شعور داشت و به اين ضرب المثل توجهى مى كرد، چو به گشتى طبيب از خود ميازار/چراغ از بهر تاريكى نگهدار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: