آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 اسفند ماه 1396 = 25-02 2018

برگزاری جشنواره جاز در پایتخت عربستان

در پی سنت‌شکنی‌های ولیعهد بسعودی مانند برپا شدن شوی لباس و نمایش مد زنان در حضور مردان، این بار خبر برگزاری "جشنواره جاز" در ریاض پایتخت عربستان به گوش می رسد.

بنا بر گفته رئیس هیات سرگرمی‌های عربستان قرار است دولت در این زمینه 64 میلیارد دلار در 10 سال آینده برای ساخت سالن‌های بزرگ، مجلل، مجهز و همچنین دعوت از گروه‌های موسیقی غربی هزینه کند.

این در حالیست که تا پیش از این برخی مفتی‌های عربستان فتوای شکستن ساز و ابزار موسیقی صادر می‌کردند.



arzhang February 25, 2018 11:22 AM

۵۰ سال پیش عربستان به موازات پیشرفت و مدرن شدن ایران جشنواره برگذارمیکرد و مثل ایران سینما و خانمهای گوینده تلویزیونی بدون روسری داشتند و خیلی از سنتهای قدیمی را داشتند می شکستند ولی بعد از امدن خمینی در ایران که خمینی گفت برای تسخیر قدس اول باید صدام حسین بگشد و دولت عربستان سرنگون کند ۲ اتفاق و حشتناک در عربستان اتفاق افتاد یکی کمک خمینی به شیعیان عربستان برای قیام و سرنگونی پادشاهی عربستان بود که منجر به قتل عام عده ای از مردم بیگناه شد و بعد کمک خمینی به یک گروه تروریست اسلامی برای حمله به مسجد بزرگ در مکه که این ۲ حادثه باعث ضعیف شدن دولت عربستان و قدرت گرفتن اخوندهای عربستان معروف به مفتی های وهابی شد. من خوشحالم که امروزه عربستان این بدبختی اسلام فناتیک را فهمیده و دارد اصلاحش میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 25, 2018 01:48 PM

آری بزودی سنگ مکه را هم با خاک یکسان کرده و میگویند که دیگر به آن نیازی نداریم زیرا به آنچه میخواستیم رسیدیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: