آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 اسفند ماه 1396 = 25-02 2018

موضع گیری تند روس‌ها علیه کشتی گیر ایرانی

یک سایت کشتی در روسیه مدعی شد که علیرضا کریمی و مربی‌اش باید مادام‌العمر محروم شوند.

به گزارش ایسنا، سایت کشتی داغستان روسیه در مطلبی شیطنت‌آمیز ادعا کرده است که طبق قوانین IOC علیرضا کریمی و مربی‌اش باید مادام‌العمر محروم شوند و کشتی ایران نیز باید به مدت یک سال از حضور در میادین بین‌المللی محروم شود.

این سایت روسی در ادامه نوشته اتحادیه جهانی کشتی جریمه سبکی برای کشتی ایران در نظر گرفته و تاکید کرده اگر این اتفاقات تکرار شود، جریمه بعدی سنگین‌تر خواهد بود. سایت داغستان همچنین عنوان کرده این برای اولین بار نیست که کشتی گیران ایرانی برای عدم رویارویی با اسرائیل خود را قربانی می کنند و به مسابقات ادامه نمی دهند.

این اظهارات و مداخلات علنی روس‌ها در ماجرای اخیر کشتی ایران در حالی مطرح می‌شود که ایران همواره یکی از رقیبان جدی روسیه در کشتی بوده و قطعا محرومیت ایران به نفع این کشور خواهد بود بنابراین روسها به دنبال ضربه زدن به کشتی ایران با دامن زدن به مسئله عدم رویارویی با رژیم صهیونیستی هستند.

اخیرا اتحادیه جهانی کشتی علیرضا کریمی را 6 ماه و مربی‌اش را 2 سال از حضور در کشتی محروم کرد.



arzhang February 26, 2018 02:31 AM

پس از پاشیده شدن اتحاد جماهیر شوروی همه یهودیان روسی وخیلی ازروس های غیر یهودی به اسرائیل مهاجرت کرده اند که پس از عرب ها این جمعیت بزرگترین جمیعت تشکیل دهنده اسرائیل هستند و امروزه اکثر توریست های اسراییل روسی هستند وبرای همین رابطه خوبی هست بین روس و اسرییل (روس اولین کشوری بود که اسراییل به رسمیت شناخت امریکا از ترس قطع نفت عربستان نزدیک بود اسراییل به رسمیت نشناسه) حالا چطوری اخوند از یک طرف میخواهد اسراییل نابود کند و صاحب شهر اورشلیم باشد و از یک طرف دیگر برای اینکار به کمک قدر نظامی پوتین دلبسته که یکی نیست به این اخوندهای بدبخت بگوید پوتین در اصل دوست کشور اسراییل هست و دشمن ایران وهیجوقت نخواهد گذاشت اخوند به اسراییل کوچکترین ضربه ای بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 26, 2018 08:20 AM

با این کار اصل ورزش جهان را زیر سئوال می برید
چنین ورزشی بایستی تعطیل گردد
بهترین ورزش ملا دولا شدن ، خر سواری و حال اسب گران سواری است
کشتی هم شب ها بعد از درس قران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: