آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 فروردین ماه 1397 = 05-04 2018

اعتراف به شکست سیاست‌ رژیم ملایان در لبنان

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به سیاست‌های شکست خورده رژیم در لبنان با وجود هزینه‌های میلیاردی برای حزب‌الله اعتراف کرد و نوشت:‌ فضای جامعه لبنان که تا دیروز به‌طور شبه کامل در قبضه حزب‌الله بود به جایی رسیده که آقای سید حسن نصر‌الله صراحتاً اعلام می‌نماید خود شخصاً خطرات بسیار جدی جانی را تحمل کرده و به یک یک روستاهای منطقه بعلبک ـ هرمل رفته و درب تک‌تک خانه‌های مردم را می‌زند تا بتواند آرای آنان را برای لیست خود تأمین کند.

این روزنامه حکومتی افزود: اکنون این پرسش به‌طور جدی باید مطرح شود که نتیجه هزینه دهها میلیارد دلار و بیش از آن هزینه‌های سیاسی و اعتباری از سوی جمهوری اسلامی در کشور لبنان در سالیان طولانی به اینجا رسیده و هنوز مسئولان حاضر نیستند بازنگری اساسی درباره سیاست‌های اعمال شده خود در گذشته نموده و تلاشی در جهت نقد و بررسی روش‌ها و ارتباطات با افراد و گروهها و میزان باز دهی هزینه‌های مادی و معنوی هنگفت پرداخت شده انجام دهند.


امسال، سال تعیین تکلیف حزب الله است؟

ارتش اسرائیل: امسال وارد جنگی بزرگ با حزب الله می‌شویم

رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل پیش‌بینی کرد که امسال جنگ بزرگی بین این کشور و حزب الله لبنان به وقوع بپیوندد.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک، "گادی آیزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل پیش‌بینی کرد که این کشور در سال 2018 میلادی وارد جنگ بزرگی با حزب الله لبنان خواهد شد.

وی افزود: امسال فرصت برای وقوع جنگی بزرگ با حزب الله فراهم است و این جنگ بزرگتر از آنچه است که در طول سه سال گذشته از مسئولیت من رخ داده است و احتمالا من فرماندهی ارتش را در این جنگ که در طول دو سال پایانی خدمت من رخ می‌دهد، بر عهده بگیرم.

این مقام نظامی اسرائیل گفت: بزرگترین خطر نظامی که اسرائیل را تهدید می‌کند در جبهه شمالی یعنی از سوی حزب الله و حامیانش است.

آیزنکوت اظهار داشت: این جنگ در صورت وقوع، مانند قبل نخواهد بود و همه چیز که تحت اختیار حزب الله در لبنان قرار دارد، ویران خواهد شد.

وی گفت: اسرائیل هزاران هدف را در لبنان برای حمله به آن در صورت وقوع جنگ احتمالی با حزب الله مشخص کرده است.



شهنام February 28, 2018 12:53 PM

درود بر اسراییل نابود باد دار و دسته ی تروریستی حزب الله انگل سرمایه های ایران و ایرانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی February 28, 2018 03:30 PM

تجربه کره شمالی وجمهوری اسلامی درزمینه فعالیتهای هسته ای ومماشات غرب دراین فعالیتها تجربیات ذیقیمتی هستند اگربازهم کشورهای آزاد بخواهند بدنبال لاسیدن باجمهوری اسلامی باشند وزمان راازدست بدهند این احتمال هست که شرایط به نقطه غیرقابل بازگشت وپرهزینه برسد اسرائیل نیز باید بایک فشارممتدوهمه جانبه بکشورهای غربی وروسیه فضای مناسب برای درهم کوبیدن حزب الله رامهیا نماید دراین میان ملت ایران نیزازهرگونه اقدامی درجهت نابودی سازمانهای تروریستی ودولتهای حامی آن حمایت میکند همانطوریکه بکرات تنفروانزجارخودراازدولت جمهوری اسلامی اعلام نموده وبا شعارهای نه غزه نه لبنان این حمایت را بصورت شفاف وبا صدائی بلندطنین اندازکرده است دنیا دروحله اول، واسرائیل بعنوان کشوری که درمنطقه میتواند با ملت ایران دارای اشتراکات ومنافع گسنرده باشد باید این واقعیت رابداند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شراره March 1, 2018 05:50 AM

مواضع حزب الله را طوری بزن که اثری از آن باقی نماند درود بر اسرائیل

گزارش یا اعتراض به این نظر


احمد April 2, 2018 08:16 PM

آقا پس ايران چي ؟ خواهشا ايران رو از قلم نندازيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: