آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 11 اسفند ماه 1396 = 02-03 2018

خودکشی در تبریز؛ مرند: خودکشی پسر ۱۶ساله

خبرگزاری هرانا – پسر جوان ۱۶ ساله در شهرستان مرند در پی درگیری‌های خانوادگی روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در باغی در روستاهای اطراف خود را حلق‌آویز کرد و جان خود را از دست داد. روز چهارشنبه نیز دو دختر نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله با پریدن از پل کابلی تبریز دست به خودکشی ناموفق زدند. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، جوان ۱۶ ساله در شهرستان مرند پس از درگیری با خانواده اش در باغ روستاهای اطراف خود را حلق آویز کرد.

پسر نوجوان ۱۶ ساله اهل روستای تازه کندآخوند شهرستان مرند در پی درگیری خانوادگی و پدر و مادر خود را تهدید می کند که خود را خواهد کشت.

وی با خروج از منزل در باغی خارج از روستا خود را ه حلق آویزی کرد و به زندگی اش پایان داد.

همچنین روز گذشته مسئول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی از اقدام به خودکشی ۲ دختر نوجوان در شهر تبریز خبرداد و گفت: “با اطلاع مردمی، بی درنگ نسبت به انتقال آنان به بیمارستان اقدام شد”.

وحید شادی نیا روز چهارشنبه به ایرنا گفت: “این ۲ دختر در حدود ۱۶ و ۱۷ ساله که از پل کابلی تبریز خود را به پایین پرت کرده اند، دچار شکستگی اندام شده اند ولی ضربه ای به سر آنان وارد نشده است”.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: