آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 اسفند ماه 1396 = 03-03 2018

اهل سنت ایران و حامیان درنده خوی رژیم اسد

دو تن از رهبران اهل سنت ایران "کشتار غیرنظامیان" در غوطه شرقی را "فاجعه انسانی" توصیف کردند. به گفته آنها، اهل سنت ایران مخالف بمباران‌های جت‌های روسی و رژیم بشار اسد هستند.

به گزارش دویچه وله، مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفته: امروز انسان‌هایی در دنیا هستند که در صفت درنده‌خویی، حیوانات درنده را هم شرمندۀ خودشان کرده‌اند، زیرا هیچ حیوان درنده‌ای تا کنون این‌ تعداد انسان را نکشته است.

عبدالحمید بدون نام بردن از حکومت ایران اظهار داشت: بعضی از حکومت‌های محلی در کشتن و قتل‌عام انسان‌های بی‌گناه هیچ پروایی ندارند.


هویت جنایتکاران جنگی در سوریه مشخص شده

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره وضعیت غوطه شرقی شهر دمشق تشکیل جلسه داد و خواستار ارجاع پرونده سوریه به دیوان بین‌المللی کیفری شد.

به گزارش العربیه کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل‌ گفت پرونده نقض حقوق بشر در سوریه باید به دادگاه کیفری بین‌المللی فرستاده شود.

زید بن رعد الحسین، گفت:‌ تلاش برای ممانعت از اجرای عدالت و حفاظت از جنایتکاران شرم‌آور است.

وی افزود:‌ سازمان ملل هویت کسانی را که مرتکب جنایت در سوریه شدند مشخص کرده و ما اکنون در حال اقدام برای ارجاع آنان به دادگاه هستیم.



heivanat rosui March 4, 2018 02:25 AM

نام حیوان را بدنام نکنید
کشتن کودکان سوری به نام مبارزه با سازمانی که وجود ندارد (داعش) در حالیکه روسیه پشتیبان طالبان و ملای داعشی است از یک حیوان هم بعید است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: