آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 اسفند ماه 1396 = 11-03 2018

دختر بچه‌ هایی که رقصیده بودند، بازجویی شدند

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، دختر بچه‌هایی که در برج میلاد رقصیده بودند، احضار و چندین ساعت در بازداشتگاه وزرا بازجویی شدند. شناسنامه‌ های این کوکان بررسی را کردند تا ببینند به سن ۹ سال رسیده‌اند یا خیر.


تشکیل پرونده قضایی برای شهردار تهران

دادستان تهران از تشکیل پرونده در دادسرای تهران برای شهردار خبر داد و گفت: شهردار و دیگر عوامل برنامه مبتذل در جشن شهرداری تهران به مناسبت روز زن احضار شدند و حسب گزارش واصله، در روز جاری از شهردار تهران تحقیق به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، دادستان تهران در سی‌امین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، که روز شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران برگزار شد از شورای شهر تهران خواست بر اقدامات شهردار نظارت کند.

وی با خاطرنشان کردن ساختارشکنی از طریق اجرای برنامه مبتذل در جشن شهرداری تهران به مناسبت روز زن، با رد توجیهات ارائه شده از سوی عده‌ای برای این بخش از مراسم، اظهار داشت: عده‌ای در صدد توجیه برآمده‌اند و از جمله گفته‌اند که رقص توسط چند کودک به عمل آمده است و یا اینکه، شادی در اسلام حرام نشده است و لذا فاقد اشکال است؛ این توجیهات بی‌اساس است چرا که اسلام با شادی مخالف نیست اما حتما با ابتذال مخالفت دارد.

جعفری دولت‌آبادی در خصوص اقدامات دادسرا نسبت به این ساختارشکنی، از تشکیل پرونده در دادسرای تهران برای شهردار و دیگر عوامل حادثه خبر داد و اظهار داشت: پس از نامه دادستان کل کشور و گزارش سرپرست دادسرای ارشاد، در این زمینه شهردار و دیگر عوامل این مراسم احضار شدند و حسب گزارش واصله، در روز جاری از شهردار تهران تحقیق به عمل آمده است.


کاربران ایرانی در جستجوی "سوفیا لورن

در ساعات اخیر کاربران ایرانی بیشترین جستجوی اینترنتی نام سوفیا لورن، هنرپیشه ایتالیایی را در بین کشورهای مختلف جهان داشته‌اند.

روز جمعه، علم الهدی در نماز جمعه مشهد گفت برگزارکنندگان جشن روز زن در برج میلاد می‌خواستند نشان دهند "الگوی جامعه، حضرت زهرا نیست بلکه سوفیا لورن است."

نا به آمار موتور جستجوی گوگل، ایرانیان در مجموع ۱۴ سال اخیر رتبه ششم را در جستجوی نام سوفیا لورن داشتند، اما در روز جمعه کاربران ایرانی بین همه کاربران جهان بیشترین جستجوی نام سوفیا لورن (به انگلیسی) را داشته‌اند.

جستجوی نام سوفیا لورن به زبان فارسی در ساعات میانی روز جمعه، از کل جستجوی نام سوفیا لورن به زبان انگلیسی در سراسر جهان بیشتر شده، تا جایی که در بعضی ساعت‌ها ۸ برابر آن بوده است.

بیشترین جستجوی نام سوفیا لورن به زبان فارسی به ترتیب در استان‌های خراسان شمالی، قم و ایلام بوده است.

بیشترین جستجوی نام سوفیا لورن به زبان انگلیسی در ایران، به ترتیب در تهران، خراسان رضوی و البرز بوده است.

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفت: حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. یک برنامه‌ریزی حساب‌شده از سوی دشمن بود. بنده نمی‌خواهم شورای شهر تهران و شهرداری را متهم کنم که آنها برنامه‌ریزی کردند. بلکه می‌گویم این تصادفی نبود که برنامه‌ریزها از شهردار دعوت کنند و دقیقاً این برنامه را اجرا کردند. این برنامه دهن‌کجی به حضرت زهرا بود. این برنامه را برگزار کردند و با رقص یک عده نوجوان و دختر جوان نشان دادند که الگوی جامعه حضرت زهرا نیست بلکه سوفیا لورن است.

وی گفت: آن‌ها که این جشن را برگزار کردند، ستون پنجم دشمن بودند و قصد داشتند چهره الگویی صدیقه اطهر را برهم بزنند. بنده از شورای شهر تهران خواهش می‌کنم. نمی‌خواهم بگویم شما مقصر هستید. اما می‌خواهم بگویم امروز سال چهلم انقلاب است و در تاریخ ثبت خواهد شد که شورای شهر پنجم یک برنامه ضدحضرت زهرا برگزار کردند. نمی‌خواهم بگویم شما مقصرید اما به نام شما ثبت می‌شود. مگر اینکه شورای شهر تهران برخورد کند و همه کسانی که در برگزاری این مراسم نقش داشتند، اخراج کرده و از بالا تا پایین از موقعیت‌ها ساقط کنند.


رقص دختران با اینهمه دشمن

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به مراسمی که توسط شهرداری تهران به مناسبت روز زن برگزار شده است گفت: در این مراسم عده‌ای دختر را آورده و رقصانده‌اند؛ این‌ها درد جامعه ماست که در کشوری با این همه سابقه انقلابی و اسلامی چنین مراسمی با وجود این همه دشمن برگزار شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه قبل از اسلام به زن به چشم حقارت نگاه می‌شد ادامه داد: پیامبر یک جلسه برای مردان و یک جلسه برای زنان بصورت جداگانه برگزار می‌کردند که این نشان می‌دهد اسلام می‌خواهد عظمت زنان را در جامعه بالا ببرد و برابری مرد و زن را نشان دهد.

فیلمی که می بینید، گوشه ای از مراسم شهرداری تهران در برج میلاد است که به مناسبت روز زن با حضور شهردار و معاونین وی برگزار شده است. در این مراسم دخترگانی می رقصند و نوازندگانی می نوازند و بانوانی هم می خوانند!

دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.




www.youtube.com/watch?v=578xmVZtl5M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش آريايى March 7, 2018 08:51 PM

دم شيرزنان ايران زمين گرم ، چه تو دهنى به رژيم كفتار زدن ، اى كاش مردان سرزمينم كمى شجاعت زنان را داشتند ، اينك ايران آزاد شده بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab March 7, 2018 11:17 PM

با رقصیدن این دخترها بیضه اسلام و آخوندهای بیناموس بخطر افتاد و لکه بر دامن پاک ی مشت آخوند دزد و غارت گر و عقبمانده انداخته، دزدی و غارت و اختلاس و تاراج سروت بدبخت ملت که هیچ ننگ و گناه نیست برای این بیناموس های حرومزاده ولی شادی مردم گناهه ننگ و مرگ بر شما کسافتهای مافیای دزد خر مذهب

گزارش یا اعتراض به این نظر


سالم March 9, 2018 03:56 PM

خوبه پيام مردم رو گرفتن و فهميدن كه الگوى مردم چيه! درود بر سوفيا لورن مرگ بر اعلمالهدى درود بر سوفيا لورن مرگ بر اعلم الهدى

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem March 9, 2018 04:06 PM

شما آخوندهای مفتخور و انگل اجتماع چطور وقتی دزدی میلیاردی در مملکت رخ میده خفه خون میگیرید و صداتون هم درنمیاد اصلا انگار هیچ اتفاق مهمی رخ ن نداده کاملا خفه شدید ولی خدا نکنه یکی اعتراض کنه که حقوقش عقب افتاده یا مثل این جشن روز زن که چندتا خانم رقصیدن زود از طویلتون بیرون می آید و چه تهدید ها که نمیکند به این رفتار شما میگن اصل بی سوادی و عقب ماندگی ذهنی که خوشبختانه هستید شما انگلها دیگر جایی در ایران ندارید گورتان را گم کنید و ایران ما را از اشغال خود آزاد کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak March 9, 2018 06:19 PM

گویند که هردرد و بلایی به جهان است
تقصیر نمایان شدن موی زنان است

چون شال زنان رفته عقب توی خیابان
وضعیت اقلیم چنین در نوسان است

کولاک به پا گشته به ایلام و سنندج
در حاشیه لوت ببین سیل روان است

عریان شده گیسوی زنی بر لب یک رود
این جرم و گنه موجب خشکیدن آن است

از لرزش اندام زنی بوده به یک رقص
گر زلزله در جهرم و رشت و همدان است

افتاده اگر آتش قهری به پلاسکو
چون موی زنان در ملاء عام عیان است

یا جام شرابی شده نوشیده به یک بزم
طوفان شن و ماسه به اهواز وزان است

یک خواب بدی دیده بزرگی که ز ساپورت
آتش ز دماوند به حال فَوَران است

گویی که خداوند فقط داخل ایران
آنهم فقط از پوشش زنها نگران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام March 9, 2018 07:19 PM

معلومه جوونیاش به یاد سوفیا لورن خیلی واجب الغسل میشده مرتیکه ی حشری آخرشم اعتراف کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شراره March 9, 2018 07:37 PM

آشغال خوبه تو سوفیا لورن رو هم می شناسی خوبه دیگه ورژنت آپدیت هم شده ناقلا معلومه تو از علاقمندان به فیلمهای سوفیا لورن هم بودی مثلا با فیلم گلهای آفتابگردان عاشق شدی و زنهای مشهدی رو صیغه به عراقی ها دادی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتش و آرام March 9, 2018 11:34 PM

پیامبر یک جلسه برای مردان و یک جلسه برای زنان بصورت جداگانه برگزار می‌کردند که این نشان می‌دهد اسلام می‌خواهد عظمت زنان را در جامعه بالا ببرد و برابری مرد و زن را نشان دهد
پرسش این است که چرا پیغنبر همسرش را برای جلسه زنان نفرستاد چنانچه شوهران آنها در اتاقی دیگر نشسته و از خود میپرسند چرا او میخواهد با زنان ما تنها باشد و ده ها اندیشه دیگر در اندیشه من اینجا مردها هستند که کوچک و خوار شدند لطفا جواب بدهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا March 10, 2018 10:15 AM

گويا جناب علم الهدي از شيفتگان خانم سوفيا لورن بوده كه در ذهنش هنوز از ايشان نام ميبرند، مملكت فقط بايد با گريه وزاري در اختيار اين كودن ها باشد وشادي جز برنامه نيست لعنت بر هرچه اخوند مفتخور وپدر سوخته است ،در ضمن جا دارد از جناب بابك گرامي بخاطر اين اشعارش زيباش تشكر كنم ،درود بر شما با اين شعر بسيار زيبا كه تمام مشكلات ايران زمين را از ديدگاه اخوند هاي لعنتي كه با موي زنان مواجه مي بينند سروديد ،پاينده باشيد جاي احسنت را دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور March 10, 2018 11:45 AM

هرگونه فساد و تباهی کشف و ابداع آخوند است
هر نکبت و بدی و تباهی را که مطالعه بکنید، رد پای دین اهریمن را در آن بوضوح خواهید دید اهریمن

گزارش یا اعتراض به این نظر


farshid March 10, 2018 05:24 PM

۱/ خانم سوفیا لورن ۸۳ ساله هرگز الگوی دختران ۷ یا ۸ ساله وجوانان نمی تواند باشد این نشون میده که ایشان وهمفکرانشان بعنوان نماینده ولی فقیه شناختی از بینش وتفکرو خواسته ها والگوهای نسل جوان ایران ندارند ۲// خانم سوفیا لورن ستاره هنری پر طرفدار۵۰ سال قبل ایران بودند{همان زمان جوانی اقای علم الهدی} ۳/// لازمه بپرسیم اقای علم الهدی علت فراموش نکردن نام خانم سوفیالورن بعد از ۵۰ سال چیست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang March 11, 2018 08:17 AM

آخوند هدفش دزدیدن ثروت مملکت بوده وهست و این حرکت انقلابی خانمها را خطری برای سرنگونی خود و بریدن دست اخوند از ثروت مملکت میبینه و بقیه حرفاش که رقص یک عده نوجوان نشان داد که الگوی جامعه حضرت زهرا نیست بلکه سوفیا لورن است از ان فیلم بازی کردن و بهانه گرفتن که بتواند خانمها را خفه کند و خدا به داد ملت ایران برسد که اخوند در سرکوب کردن و خفه کردن مردم بیگناه از شیطان هم شیطان ترهست ببینید در سوریه چه فاجعه ای راه انداختند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور March 11, 2018 08:32 AM

کل دین اهریمن بفنا رفته بوده
بیاد ایرج میرزا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: