آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 اسفند ماه 1396 = 08-03 2018

فقر؛ یک کارگر دیگر جان خود را از دست داد

آرش رئیس محمدی کارگر ۴٣ ساله گروه ملی صنعتی فولاد اهواز به دلیل نداری و عدم امکان برای درمان پزشکی در گذشت.

به گزارش اتحادیه ی آزاد کارگران ایران، آرش رئیس محمدی که از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه در بیمارستان گلستان شهر اهواز بستری شده بود بدلیل نبود تخت آی سی یو در این بیمارستان و نداشتن امکان مالی بدلیل عدم پرداخت حقوقهای معوقه اش برای انتقال به بیمارستان خصوصی و درمانهای لازم پزشکی، پس از ۴ روز رنج و عذاب در میان ناباوری خانواده و همکارانش درگذشت.

هر چند آرش رئیس محمدی شب آخر حیات با کمک خانواده و بستگان به بیمارستان آپادانا منتقل شده بود اما سه روز بستری شدن در بیمارستانی که علیرغم دارا بودن پرسنل دلسوز از امکانات کافی و تخت آی سی یو برخوردار نبود، جان این کارگر رنجدیده را گرفت.

بنا به اظهار همکاران آرش رئیس محمدی، سی تی اسکن مغز و قلب او هیچ مشکلی نداشت و فشارهای روحی روانی ناشی از مسائل اقتصادی و استیصال و درماندگی برای گذران زندگی تنها عاملی بود که روز جمعه حال او را دگرگون کرد و آرش پس از مراجعه به بیمارستان به کما رفت.

آرش رئیس محمدی با ۴٣ سال سن و داشتن دو فرزند ٣ و ۶ ساله، بیش از ۱۰ سال سابقه کار در گروه ملی صنعتی فولاد اهواز داشت.

آرش رئیس محمدی در حالی بدلیل نداشتن امکان مالی جان خود را از دست داد که سه ماه حقوق از کارفرمای گروه ملی صنعتی فولاد اهواز طلبکار بود و علیرغم ۱۴ روز اعتصاب کارگران این مجتمع بزرگ صنعتی، نه تنها به خواستهای بر حق آنان برای پرداخت دستمزدهای معوقه شان اقدامی صورت نگرفته بلکه روزپنج شنبه گذشته در آخر شب ۹ نفر از این کارگران توسط اطلاعات نیروی انتظامی شهر اهواز بازداشت و بمدت ۶ روز زندانی شدند. موسوی کارفرمای این مجتمع بزرگ صنعتی در همان روزهای اول اعتصاب اعلام داشته بود من ریالی پول ندارم به شما بدهم.



شهنام March 8, 2018 10:08 AM

تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: