آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 24 اسفند ماه 1396 = 15-03 2018

روزنامه سپاه: نامگذاری خیابان بنام مصدق!؟

روزنامه جوان: نامگذاری خیابان بنام مصدق، عبور از امام است

روزنامه جوان وابسته به سپاه پاسداران نوشت: این روزها مهم‌ترین دغدغه شورای شهر تهران یا جریان مستقر هویت بخشی به بازرگان و مصدق است.

این روزنامه در ادامه آورده: در عین حال این افراد که ذیل جمهوری اسلامی این کار را می‌کنند از تک تک واژه‌های امام در باره مصدق و بازرگان مطلع هستند. اما به‌رغم اینکه مشروعیت و حضورشان در قدرت نیز ریشه در قیام امام دارد با سری بالا گرفته از امام عبور می‌کنند. شاید این جماعت بسان جانشینان مائو در چین فکر می‌کنند. آنان هم مدیون مائو بودند و هم عملکرد مائو را پرهزینه می‌دیدند. برای حل منازعه بین این دو مقوله ، تصمیم گرفتند عکس مائو را بالای سر خود بزنند اما کار خود را بکنند. نماد مائو باشد اما در محتوا و متن حکومت ، مائو زدایی صورت گیرد. کاش بعد از بازرگان به«فرزندان عزیز مهندس بازرگان» (در تعبیر امام) در نام‌گذاری‌ها نرسیم.

نامگذاری خیابانی به نام "مصدق" خیانت است

نامه‌ نیوز نوشت: پسر آیت‌الله کاشانی گفت: پاره­‌‌ای از اعضای شورای شهر برای نام­گذاری خیابانی به نام مصدق در راستای دیگر اقدامات ضدمیهنی آنان است.

سید محمود کاشانی پسر آیت الله کاشانی با نظر شورای شهر برای تغییر نام خیابان نفت مصدق موافق نیست و سردمداران این نام­گذاری را به یک مناظره تلویزیونی دعوت کرد. او معتقد است ردپای بیگانگان در این تصمیم وجود دارد و اقدامی ضدمیهنی است.



Mohamad March 14, 2018 12:48 PM

وقتی که پسر آخوند انگلیسی بی وطن شریک کودتا وطن پرست میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


وقاحت اسلامی !!! March 14, 2018 10:06 PM

وقاحت اسلامی تا به کجا ؟ این اسلامگرایان اشغالگر اجنبی شیعه، بایستی بدانند که بعد از رهایی ایران از اشغال و سلطه اسلام تشّیع، خیابانها، میدان ها، موزه ها، کتابخانه ها، مراکز عمومی، علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، صنعتی نظامی در شهرهای سراسر ایران و فرودگاههای کشور به نام خدمت گذاران ایران، شادروان «رضا شاه کبیر»، «محمد رضا پهلوی»، «محمد مصدق»،«احمد کسروی»، «کاووس سید امامی» و صدها آزادیخواه، روشنفکر و خدمتگذار دیگر به ایران، همراه با تندیس های آنها در سپاس به خدمات آنها به این مرز و بوم در سراسر ایران نامگذاری خواهند شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی March 15, 2018 12:37 PM

مصدق اخه نفتش خوبه مثل ایران که خودش بده ولی پول و امکاناتش خوبه کلا هر از چیز فقط اون قسمتش که می‌ره تو جیب اخوندا خوبه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: