آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1397 = 23-04 2018

منتظر بازار سیاه وحشتناک دلار باشید

عضو کمیسیون برنامه بودجه و‌محاسبات با اشاره به ابلاغیه بانک مرکزی مبنی بر ارائه ارز از طریق بانک‌ها و‌ ممنوعیت صرافی ها از ارائه ارز گفت: این راه‌حل موقتی است و‌ادامه آن امکان پذیر نیست.

نماینده رشت با بیان اینکه این راهکار اساسی نیست به عصر ایران گفت: در این مقطع و برای خواباندن التهاب بازار این راه حل خوبی است ‌و شاید گزینه دیگری نبوده است ‌ولی باید توجه داشت که نمی توانیم همیشه از این روش‌ها استفاده کنیم .

جعفرزاده بیان کرد: این راه‌حل در حال حاضر فقط بازدارنده است و‌مقداری آرامش ایجاد می کند و اگر تا یک‌ماه دیگر تدبیری اتخاذ نشود بازار سیاه وحشتناکی شکل می گیرد.

وی در مورد علت نابسامانی های بازار ارز گفت: فکر می کنم باید عوامل بانک مرکزی الک شوند. در بانک مرکزی باید تسویه انجام شود. دستگاههای امنیتی باید حساب‌های داخل و خارج تصمیم گیرندگان و مسئولان بانک مرکزی را باید به شدت کنترل کنند.

جعفرزاده تاکید کرد: بازار حالت طبیعی ،علمی و فنی ندارد و‌تعمد در ایجاد وضعیت فعلی بازار کاملا مشهود است . ما نباید پای آمریکا و عربستان را وسط بکشیم. درست است اگر بازار دبی و عربستان خراب شود برای جمع کردن اسکناس ها می آیند اما استارت وضعیت فعلی را آنها نزدند.

این نماینده مجلس بیان کرد: من به سلامت آقای کرباسیان و سیف شهادت می دهم، بعد از این دو فرد باید حساب هر آن کسی و مسئولی که در بانک مرکزی است چه حساب های خودشان و چه خانواده هایشان چه حساب‌های داخلی و چه حساب های ارزی خارج از کشورشان از طریق دستگاههای امنیتی کنترل شود ،اگر این اتفاق بیفتد به نتایج خوبی در مورد بازار ارز می رسیم .

وی خاطر نشان کرد :در اینکه بازار ارز تعمدا اینگونه نابسامان شد شکی ندارم ‌و اگر یک حساب گردی از حساب های مسئولان بانک مرکزی انجام شود کل قضایا روشن می شود.


حضور پررنگ دلالان در بازار

گزارش خیابان فردوسی نشان می دهد، حضور دلالان و تجمع دوباره آنها برای معامله دلار و یورو از نقاط بارز امروز (یکشنبه) بازار ارز بود.

از نکات قابل توجه بازار خیابان فردوسی، تقاضای بازار برای خرید یورو بود.

با توجه به تصویب هیات وزیران مبنی بر استفاده از یورو در مبادلات، خرید و فروش این ارز از دلار پیشی گرفته و در بازار آزاد تا ۶۷۴۰ تومان معامله می‌شود.




شهنام March 15, 2018 02:02 AM

این رژیم احمق فکر میکنه با زور میشه قیمت دلار رو پایین نگه داشت دیگه آخر خطه پاسدارای آدمکش و آخوندای کثیف آماده ی مرگ باشین اونم مرگی بسیار وحشتناک و دردناک حتی ویلاهای آمریکا و اروپا هم جای امنی برای شما خائنین نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 22, 2018 08:23 AM

اتفاقا در این شرایط باید اکثریت مردم و صرافان صبورانه بنشینند و در انتظار اشتباهات بعدی خامنه ای درباره کنترل و مهندسی بازار ارز باشند! اما یک موضوع مهم؛ دوستانی که کما بیش از علوم اقتصاد بهرهمند هستند خواهشمند هستیم مراقب درج مطالب برحق خودبخصوص درزمینه های ارزی باشند چراکه یکی از مامورتهای برخی ازمزدوران کثیف رژیم مطالعه دقیق و کپی همین کامنتهای خردمندانه شما عزیزان آگاه و میهن پرست به هدف انعکاس همه آنها به دفتر خامنه ای بوده و هست! بنابرین به همین خاطردر چنین شرایطی ما نباید ناخواسته بدینگونه دشمنان قسم خورده خود و اکثریت مردم دربندخود رابه نوعی راهنمایی کنیم! اتفاقا ما در وضعیتهای اینچنینی فقط بایدعملکرد حکومت رابه سخره بگیریم و به ریش پیروان راه اقتصاد امامی چون خامنه ای خوب بخندیم! در واقع مابا اینکار؛ دشنه را به زنگی مست داده ایم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صیحی April 22, 2018 04:59 PM

رژیم جمهوری اسلامی متخصص مسکن دادن است وقتی شعوروفهم وکاردانی درمیان نباشد، وکشورتوسط یک مشت رجاله های بی کفایت اداره شود، بجای تدبیروراهبرهای صحیح وخردمندانه، مدیران رذل ودزد و فاقد فهم
بجای اینکه بدنبال درمان درد باشند، اسم بیمارراعوض میکنند بدون تردید میتوان گفت بزودی یورو نیز بدلیل افزایش تقاضا سیر صعودی خواهد گرفت وبدنبال آن دلارنیز با افزایشی چشمگیر مواجه خواهد شد در جمهوری اسلامی اصل برحقه بازی وفریبکاریست بهمین دلیل همواره تدبیرواعمال سیاستهای خردمندانه باید درمقابل ریاکاری قربانی شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر جمهوری اسلامی April 22, 2018 05:29 PM

امام (ره) چه بود که سکه اش باشه !
پاینده ملت ایران !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی April 23, 2018 12:20 AM

دلار فقط در مقادیر پایین به قمت زیر ۶ هزار تومان به فروش میرسد و برای خرید مقدیر بالا شما باید به شدت قیمت پرداختی را بالا ببرید تثبیت قیمت دلار به شرطی انجام خواهد شد که دلار در بازار به مقادیر بالا وجود داشته باشد یورو هم به قیمت ۶۷۰۰ تومان به شما نمیفروشند یک سری دلال دولتی برای پایین بردن قیمتها مقادیر اندکی دلار و یورو یعنی تا سقف ۳۰۰ دلار و ۳۰۰ یورو به مردم میفروشند تا قیمتها را پایین بیاورند ولی مشکل اصلی هنوز مانند آتش زیر خاکستر است و هنوز خودش را نمایان نکرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 23, 2018 02:29 AM

دلار ۵۴۶۰ تومان؟ کجا؟ کوش؟ دلالا ۷۰۰۰ تومن هم نمیفروشن! از یکی‌ که میخواسته دلار بخره شنیدم میگفت دلاله بهش گفته منتظریم ببینیم ترامپ با برجام چیکار میکنه فعلا فروش نداریم دوست ما ازش پرسیده اگه ترامپ برجامو باطل کنه چی‌ اونم گفته اگه اینطوری بشه که اصلا فروش نداریم مگه مخمون تکون خورده که دلار بدیم کاغذ بگیریم؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 23, 2018 03:41 PM

یک باراخوند نفت کشورش را می فروشد و ارزحاصله را برای خودش ضبط می کند و باردوم آخوند این ارز را به ایرانی می فروشد وبرایش هم نرخ هم تععین می کند ؟ در حقیقت محاسبه و ریاضی و منطقی و عقلی ایرانی دوبارعلنا" چاپیده شده است و این عمل چپاولگرانه متاسفانه به امری کاملا" مسلم درایران تبدیل شده است وانگار که خارجی ها خودشان ارزکشورشان را درایران می فروشند و هربهائی را هم تعیین کنند ایرانی باید آن را بپردازد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 23, 2018 10:06 PM

به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم! به سلامت سیف شهادت میدهی؟ مردک دزد دروغ گویی که میگوید دلار تاریخ انقضا دارد! پس دلار‌هاتون رو بدین به ما تا باطل نشده! همتون دزد و پست فطرت هستید آماده ی مجازت و مرگ باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


دلار April 23, 2018 10:28 PM

دلار بزودی بالای ۱۰ هزار تومان خواهد شد در صورت سرنگون شدن جمهوری اسلامی دلار دیگر مقاومتی جلوی خود نخواهد داشت نه جهانگیری خواهد بود که دستور بازداشت صادر کند و نه خامنه که از بالا رفتن دلار ضرر کند برای همین باید چه در زمان بازگشت تحریمها و چه در زمان سرنگونی و چه بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی دلار به طرف بالا حرکت خواهد کرد هرکسی که دلار ذخیره کرده برنده این بازی خطرناکی خواهد شد که حسن روحانی با همراهی و همفکری علی خامنه ای شروع کرده و واقعن ثابت کردند که در جمهوری اسلامی اقتصاد مال خر است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: