آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1397 = 03-05 2018

عکس؛ سفیر جدید انگلیس وارد تهران شد

راب مک ایر سفیر جدید انگلیس در ایران با انتشار توییتی از آغاز کارش در تهران خبر داد. وی در توئیت خود نوشت: به اتفاق خانواده ام و با هیجان زیاد وارد تهران شده ام (عکس زیر) تا ماموریت جدید خود را شروع کنم. مشتاقانه منتظرم تا روى موضوعات بسیار مهمى که در مقابل ایران و منطقه قرار دارند کار کنم.

سفیر جدید انگلیس در تهران کیست؟

فردی که به عنوان سفیر جدید انگلیس در تهران منصوب شده یک دیپلمات با سابقه نظامی و اطلاعاتی است. این دیپلمات انگلیسی پیش از پیوستن به وزارت خارجه، بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ در وزارت دفاع این کشور فعالیت می‌کرده است. مک ایر در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ در سفارت انگلیس در واشنگتن دبیر اول خاورمیانه و بخش ضد تروریسم بوده است. او در سال ۲۰۰۲، اندکی پس از حوادث یازده سپتامبر به لندن بازگشت و مدیر اداره سیاستگذاری ضد تروریسم وزارت خارجه انگلیس شد.

ایران پرس نیوز




آرش آريايى March 15, 2018 08:44 AM

ملت ايران تصميمشو در رابطه با سرنگونى اين رژيم سفاك گرفته و بعد از سرنگونى هرگز دشمنانش را كه به ضحاك يارى رسانده اند را فراموش نميكند و در آينده در هيچ زمينه اى اجازه رابطه با آنان را به رهبرانش نخواهند داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 28, 2018 04:07 PM

بااینکه معتقدم ایران پسا جمهوری اسلامی بایدباهمه کشورهای جهان، بویژه با کشورهای همسایه، وبطورمشخص باهمسایگان آنسوی خلیج فارس رابطه ای حسنه وهمجواری صمیمانه ودوستانه در چهارچوب منافع ملی داشته باشد، اما این مهم نیزباید موردتوجه باشدکه بعدازسرنگونی حکومت فاسداسلامی، واستقراریک نظام دمکراتیک وسکولار، وبرآمده ازآراء آزادملت ایران، وحرکت بسوی یک کشورآرام وقانومند، یک زمانی باید پرونده کشورهائی که درتمام این دوران سیاه چهل ساله یارغارجمهوری اسلامی بوده اند ومردم ایران را نادیده می انگاشتند، موردبازبینی ومداقه قراربگیرد وبه تناسب هرکدام ازکشورهای موردبحث تبیهاتی ملی، با موافقت مجلس ملی ایران در نظر گرفته شود بویژه درزمینه بازگرداندن پولهائی که عناصرحکومت اسلامی غارت کرده اند وبه کانادا و منتقل نموده اند این خواسته یک خواست ملیست ونه فردی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira April 29, 2018 02:28 AM

امیدوارم مردم دوستی و ایران پرستی در همه ما ایرانیان رشد کنند
انگاه کسی جرات تعدی به حقوق مردم و کشور ایران را نخواهند داشت


گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان May 3, 2018 02:09 PM

آقای باب مک ایر، سفیر جدید انگلیس بسیار دیر تشریف آورده اند چرا که بزودی با شروع مرحله بعدی قیام مردم ایشان مجبور خواهند بود که پس از جمع آوری بساط به همراه حاجیه خانم و ضعیفه هایشان هر چه زودتر و بدون خداحافظی تهران و شمیران را به مقصد لندن ترک کنند! (:

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: