آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 26 اسفند ماه 1396 = 17-03 2018

حساب بانکی صدها میلیاردی سلطان شکر+فیلم

یکی از دروغ های این آخوند تبهکار را در فیلم زیر ببینید

یکی از مراجع تقلید در پاسخ به شایعه‌های اخیر در خصوص حساب بانکی به نام وی در کرج گفت: هر روز دروغی درست می‌کنند، کاهی هم نیست اما از آن کوه درست می‌کنند، البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد شناخته‌شده است.

به گزارش فارس، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله‌ای در فضای مجازی اظهار کرد: این روزها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

وی تصریح کرد: گفتم اگر چنین پولی وجود داشت که وجود ندارد، هر کسی برود در کمیته امداد امام، 200 هزار تومان در شب عید به نیازمندان کمک کند و رسیدش را بیاورد، تمام این پول را به آن فرد می‌بخشم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه کانال‌های تلگرامی معاند این دروغ‌ها را مطرح می‌کنند، بیان کرد: هر روز دروغی درست می‌کنند و دروغ به قدری بزرگ است که قابل پذیرش نیست، کاهی هم نیست اما از آن کوه درست می‌کنند، البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.

وی گفت: البته برخی افراد ساده هم تحت تاثیر قرار گرفته و سؤال می‌کنند، در پاسخ می‌گوییم اگر مبلغی اضافه داشته باشیم شهریه طلاب را بیشتر می‌کنیم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی متذکر شد: من این مطلب را ندیده‌ام ولی می‌گویند که مهر بانکی هم درست کرده‌اند و پایش زده‌اند.




www.youtube.com/watch?v=K8jAoKciRJo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر ارشادی March 17, 2018 08:03 PM

گفتا بخوان :
گفتم که ندارم من سواد خواندن
گفتا که برقص که رقصیدم من
اینجا قر بدم یار گله داره
اونجا قر بدم اون گله داره
هر جا قر بدهم یکی گله داره

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو March 18, 2018 07:33 AM

چرا به تمسخر میگیرد گفتار این مرد الله را خود ایشان سند یک معجزه مشابه
است زمانی که مادرش وارد طویله شد پس چندی که حامله گشت قاطری زایید
که درظاهر زاهد در باطن جنایت کاری دزد بی شرف دروغ گویی ابله از کار درآمد
و از ان پس ان را مکار شیراز نامیدند با آخوندها ایران را چاپیدند ،،به دزد بد ذات پیله کردن جایز نیست ، از نفهمی ماست که شیطان را نگهبان خانه کرده از ناچاری بگوییم درود به ستم گر مرگ بر کارگر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem March 18, 2018 09:20 AM

مردک به سن و سالت نگاه کن ببین چقدر از این مزخرفات در طول عمر ننگین و انگلی خود سر هم کردی تو اصلا می فهمی شرف و نان حلال خوردن یعنی چه شما علف های هرز را از گلستان ایران زمین بر خواهیم کند کمی صبر و تحمل نیاز داریم درود بر ایرانی زحمتکش مرگ بر عمامه به سرهای انگل صفت و دزد جنایت کار که کشور عزیزمان را این چنین به ویرانی کشاندند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: