آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 اسفند ماه 1396 = 18-03 2018

یک کولبر قطع عضو شد و یک تن هم دچار قطعی..

یک کولبر قطع عضو شد و یک تن هم دچار قطعی نخاع گردید

خبرگزاری هرانا – یک کولبر پیرانشهری که در پی انفجار مین مصدوم شده بود، دچار قطع عضو شد. همزمان یک کولبر سردشتی هم در اثر سقوط از ارتفاع دچار قطعی نخاع شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، «مصطفی احمدپور» ٢١ ساله فرزند رحمان از اهالی روستای شختان از توابع پیرانشهر، پنج روز پس از جراحت در پی انفجار مین، در بیمارستان‌ یکی از پاهایش را از دست داد.

روز پنجشنبه ۱۷ اسفند، گروهی از کولبران در منطقه مرزی قمطره از توابع پیرانشهر در پی تعقیب و گریز نیروهای مرزبانی وارد میدان مین شده و متعاقبا انفجار مین، مصدومیت مصطفی احمدپور به همراه چند تن دیگر و همچنین مرگ «امیرخان رخیده» ۳۸ ساله از اهالی روستای ترکش سفلی را در پی داشت.

در خبری دیگر یک کولبر به نام «امیر شیخه» که روز ۱۲ اسفند در مناطق مرزی سردشت در اثر سقوط از ارتفاع به شدت آسیب دیده بود، پس از یک هفته بستری‌شدن در بیمارستانی در ارومیه دچار قطعی نخاع گردید.



ایرانی هستم March 18, 2018 03:18 PM

عیدی آسمان و آسمانیان به ما ایرانیان این باد ؛که ما تمامی مردم درون و برون این سرزمین همراه شویم و اراده کنیم و که این لاشخوار های کثیف متعفن را ب درک واصل کنیم تا بیش از این عزیزان ما را قربانی درندگی خود نکنند و ما از نقش ملت قربانی بیاییم بیرون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: