آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 فروردین ماه 1397 = 30-03 2018

اسرائیل؛ یک ورزشکار دیگر ایرانی قربانی شد

سیاست‌های جمهوری اسلامی باعث محدودیت‌های فراوان برای ورزش و ورزشکاران ایرانی شده است.

رسانه های حکومتی: رقابت های گرندپریکس تفلیس برای جودکار ایرانی در همان مرحله قرعه‌کشی به پایان رسید. دیشب مراسم قرعه کشی برگزار شد و عباس نژاد متوجه شد باید در همان دور اول مقابل نماینده اسرائیل قرار بگیرد. بدین ترتیب او حذف زودهنگامی داشت و باید به خانه بازگردد.

گزارش رادیو آلمان: بار دیگر یکی از ورزشکاران ایرانی به دلیل هم‌گروهی با رقیب اسرائیلی خود مجبور به کناره‌گیری از مسابقات بین‌المللی شد. بنا به گزارش ایسنا در مسابقات جودوی گرندپری که امسال در تفلیس برگزار می‌شود، ۷ جودوکار ایرانی شرکت داشتند که پس از قرعه‌کشی مشخص شد که محمد عباس‌نژاد در وزن ۶۶ کیلوگرم با حریفی از اسرائیل هم‌گروه شده است.

محمد عباس‌نژاد که در دور نخست باید در برابر حریف اسرائیلی روی تشک می‌رفت، به دلیل سیاست‌های ورزشی جمهوری اسلامی از حضور در این مسابقات بازماند.

عباس‌نژاد جدیدترین قربانی نگاه سیاست‌زده جمهوری اسلامی به ورزش به شمار می‌آید. این رفتار تا کنون پیامدهای مخربی برای ورزش ایران داشته است.


محو اسرائیل مهم تر از مدال آوری است

دوشنبه، 28 اسفند ماه 1396
19-03 2018

به گزارش «تابناک» در واکنش به سخنان رسول خادم امروز رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تکرار نظرات قبلی خود گفت: به دوستانمان توصیه می‌کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش‌های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.

پاسدار غلامحسین غیب پرور گفت: برخی دوستان حرف هایی که می زنند، حرف های ناصواب و بدی است که نباید گفته شود.

وی افزود: آرمان ما محو اسرائیل است. ما می خواهیم اسرائیل از بین برود و این یک آرمان، راهبرد، استراتژی و خواست ماست اما مدال آوری یک افتخار است. حال به هر کسی بگوییم افتخار را قبول می کنید یا حفظ آرمان ها را اولویت می دهید همه به اتفاق خواهند گفت حفظ آرمان ها برای ما مهمتر است. این که مدال آوری به قیمت کوتاه آمدن از آرمان های ما باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.



بهرام March 19, 2018 04:38 PM

بیش از نیم قرن است که جدال اسرائیل و فلسطینی ها شده دست آویز دیکتاتور های خاور میانه آنان این مشگل را علم عثمان و چماق سرکوب مردم تحت سلطه خویش کرده اند و به بهانه جنگ و دشمنی با اسرائیل هر گونه مخالفت با حکومتشان را بشدت سرکوب میکنند بدنیست این سردار سپا را با رسول خادم در یک رینگ رها کنند تا رئیس فدراسیون کشتی نقطه نظراتش را بطور عملی بوی تفهیم نماید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حذف قرآن از سفره هفت سین ها !!! March 19, 2018 09:02 PM

به تلافی خیانت های اسلامی، رژیم اشغالگران اجنبی شیعه در ایران اشغالی، مردم آزادیخواه و اسلام زده ایران بایستی «کتابهای قرآن» را از سر «سفره هفت سین هایشان برای همیشه حذف» کنند ارزش های ارتجاع اسلام با امید، شادی، خوشی،صلح، صفا، دوستی، برابری، عدالت وعشق در تضاد است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آتش و آرام March 30, 2018 10:08 PM

اگر پیکار به گفته ای جنگ در میدان بازی با اسرائیل حرام میباشد، پس جنگیدن با اسرائیل هم حرامیت دارد چرا ضد و نقیص سخن میگویید؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: