آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 فروردین ماه 1397 = 04-04 2018

حمله به آرامگاه فردوسی با ترقه بود نه نارنجک!

به گزارش ایلنا، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: عکس‌هایی که منتشر شده مربوط به مقبره‌الشعراست که بیرون از آرامگاه قرار دارد. این سنگ‌ها اصلاً میراثی نیستند و همه سنگ مرمر جدید است. موادی هم که این بچه‌ها استفاده می‌کردند ترقه بوده نه نارنجک دست‌ساز.

ابوالفضل مکرمی‌فر گفت: در مجموعه کودکانی بودند که هر شب ترقه‌بازی می‌کردند. ما آنجا را در حدود 10 بار تا به حال پاکسازی کرده‌ایم و عامل اصلی آن که فرد بزرگسالی بود را بازداشت کرده‌ایم و بعد از آن این ترقه‌بازی‌ها کاهش پیدا کرد.

وی افزود: خبری که امروز دست به دست گشته، همان خبری است که چندی پیش منتشر شد و خبر تازه‌ای نیست. درواقع آخرین مرحله پاکسازی ما مربوط به دو روز پیش است و دیگر بعد از آن، موردی شناسایی نشده است.

مدیرکل میراث خراسان رضوی در پایان گفت: این اتفاق در بیرون از آرامگاه فردوسی رخ داده و اصلاً ربطی به کتیبه‌های آرامگاه فردوسی ندارد. عکس‌هایی هم که منتشر شده مربوط به مقبره‌الشعراست که بیرون از آرامگاه قرار دارد. این سنگ‌ها نماد مقبره‌الشعراست که اصلاً میراثی نیستند و همه سنگ مرمر جدید است. تمام سنگ‌ها پاکسازی شده‌اند و مشکلی ندارند و موادی هم که این بچه‌ها استفاده می‌کردند ترقه بوده نه نارنجک دست‌ساز.

فیلم زیر: سرود ای ایران در آرامگاه فردوسی با آغاز نوروز

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=y5HCl-rTK5o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آتش و آرام April 4, 2018 02:58 PM

نیازی به گشتن و پیدا کردن تبهکار نیست گماشته هسته ای خود فرد خامنه ای ست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: