آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 فروردین ماه 1397 = 28-03 2018

کلاهبرداری آژانس زیارتی از معاون سابق وزیر

دبیر سابق مرجع ملی حقوق کودک و معاون سابق وزیر دادگستری وقتی برای بازگشت به ایران به فرودگاه نجف شد، متوجه تقلبی بودن بلیط‌ خود و سایر مسافران کاروان شد.

به گزارش تسنیم، معمولا در ایامی که حجم سفرها در کشور افزایش می‌یابد، حجم تخلفات آژانس‌های گردشگری و زیارتی متخلف نیز بیشتر می‌شود.

مظفر الوندی معاون سابق وزیر دادگستری و دبیر سابق مرجع ملی حقوق کودک که بعد از بازنشستگی و در تعطیلات نوروز برای زیارت به عتبات عالیات سفر کرده بود، روز گذشته برای بازگشت به ایران به همراه اعضای کاروان زیارتی به فرودگاه نجف رفته بود که متوجه شد بلیط‌هایی که در دست داشتند، تقلبی بوده است.

الوندی درصفحه شخصی خود نوشت: «دیروز بلیط قشم ایر برای 12 ظهر از نجف داشتیم وقتی رفتیم فرودگاه متوجه شدیم بلیط ما جعلی صادر شده ونام 110 نفر کاروان توی لیست نیست. با پیگیری خودمون تونستیم برای ساعت 7 غروب بگیریم .یعنی از ساعت 9 صبح تا 6 عصر در فرودگاه علاف. کلاهبرداری علنی !!؟ در این سفر دریافتیم برخی از آژانسهای زیارتی کاملا متقلبانه رفتار کرده و به طرق مختلف کلاهبرداری میکنند . همه زایرین شکایتی تنظیم وقراره به دادگستری برای جبران ضرر وزیان بدیم. امیدواریم قوه قضاییه برخورد مناسبی بکند.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: