آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 فروردین ماه 1397 = 05-04 2018

سفر رسمی ولیعهد عربستان به فرانسه

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که پادشاه عربستان هفته آینده به این کشور خواهد رفت.

«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، در روزهای آینده سفری رسمی به فرانسه خواهد داشت. انتظار می‌رود که وی در این سفر بر مسائل فرهنگی و سرمایه‌گذاری و همچنین جنگ طولانی‌مدت در یمن متمرکز شود.

یک منبع نزدیک به حکومت عربستان گفت: «بن سلمان، ۳۲ ساله، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده به‌طور رسمی به فرانسه سفر خواهد کرد و در طی این سفر درباره فرهنگ، گردشگری، سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین گفت‌وگو خواهد کرد.»

بن سلمان پس از بر عهده گرفتن سمت ولیعهدی عربستان در ماه ژوئن تاکنون به چند پایتخت غربی سفر کرده است. او از زمان به ارث بردن قدرت، اصلاحات بسیاری را در نظام پادشاهی و بسیار محافظه‌کار این کشور اعمال کرده است.



شهنام April 5, 2018 01:22 PM

خبرگزاری های رژیم مفلوک اسلامی چپ میرن و راست میان هی میگن ۳۲ ساله! که مثلا بگن بی تجربه هستش و به خیال خودشون کوچیکش کنن! نه بدبختا حقیر و ذلیل شمایین که وزیر خارجتون رو تو کرواسی هم به پشمشون حساب نکردن در ضمن فعلا همین ۳۲ ساله داره بلایی سر شما و اسلام میاره که به حق باید اسمشو بابک خرمدین عرب گذاشت با این سن کم تمام ابرقدرت ها رو داره رو انگشت میچرخونه و در سفر فرانسه کاری میکنه که فرانسوی ها هم به شما آشغالها پشت کنن نام این جوانمرد عرب در تاریخ ثبت و به نیکی یاد خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: