آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 تیر ماه 1397 = 03-07 2018

حکایت آخوندهای اجاره نشینی که کاخ نشین شدند

آقایانی که اول انقلاب اجاره‌نشین بودند پاسخ دهند چگونه صاحب خانه‌های چند هزار متری شده‌اند؟

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: من با صراحت می‌گویم عده‌ای که اول انقلاب اجاره‌نشین بودند و حتی توان پرداخت اجاره‌شان را هم نداشتند امروز چگونه صاحب خانه‌های چند هزار متری در تهران شده‌اند؟ باید از این افراد حسابرسی شود چرا که ما با کسی تعارف نداریم.

آیت‌الله سیدهاشم بطحایی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: آقایانی که صاحب خانه‌های مجلل در تهران شده‌اند یا پس‌اندازهای فراوان دارند و املاکی را در مناطق مختلف کشور به نام خود کرده‌اند باید پاسخ دهند که اینها را از کجا آورده‌اند؟ حقوق خود من که دو مدرک دکترا دارم و 40 سال است تدریس می‌کنم چهار میلیون بیشتر نیست. من حاضرم بیایند و حساب من را بررسی کنند. این آقایان اما چنین پول‌هایی را از کجا آورده‌اند؟



Mohamad July 3, 2018 11:37 AM

ایشان لطف کنند بفرمایند اولا دکترا در چی دارند(اختلاس،ریا،اغفال الناس )
دوما این بررسی شامل اعضای شورای نگهبان و رئیس آن و ولی فقیه و اولاد و بنات و مراجع عظام و در رائسشان سلطان شکر که با مافیای نیشکرش مردم خوزستان را تشنه لب کرده است هم میشود یا نه؟ همین دو سئوال ناقابل را جواب بدهند کافیست در مجلس بعدی همه به او برای دخول در قبر تاریخی رأی میدهیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 3, 2018 11:54 AM

خواب دیدی خیر باشه اکنون که کابینه به پیسی افتاده است، یادتان آمده که برخی نعلین پوشان پیش از انقلاب گدایی میکردند و اکنون کاخ نشین شده اند کوشش تان برای بدست آوردن دل مردم ستمدیده از برای نرفتن به دیوان بین المللی کیفری آمریکا برای رسیدگی به تبهکاران بسیار دیر است زمان خریدن هم سودی برایتان ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 3, 2018 12:36 PM

با این ننه من غریبم ها نمیتونی از مجازات فرار کنی همتون دزدید چرا تو بیست سال گذشته خفه خون گرفته بودی حالا که رژیم داره سقوط میکنه یادت اومده این حرفا رو بزنی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Amir July 3, 2018 05:40 PM

جالبه جديداً حرفهاى دل مردم از دهان مسئولين شنيده ميشه، انگار حضرات متوجه شده اند كه ورق داره برميگرده
زنده باد پرزيدنت ترامپ كه خوب دهن اين آشغالها رو سرويس كرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: