آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 فروردین ماه 1397 = 07-04 2018

تجاوز به کودک به بهانه رساندن به تکیه عزاداری

در سال ۹۶ یکی از بارزترین جنایت‌ها، کودک‌آزاری بود. به گزارش فرارو، در سال گذشته مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تجاوز به ۹۰ درصد کودکان کار در پاتوق‌ها خبر داد.

همچنین شفاخواه (وکیل دادگستری و وکیل یکی از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه کودک و نوجوان) از وجود "باند‌های کودک‌آزاری" خبر داد.

تجاوز به به ۱۷ کودک در سال ۸۳ بزرگ‌ترین پرونده جنایی ۷۰ سال اخیر کشور نام گرفت. بعد از این حادثه تجاوز به کودکان بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما حوادث مشابه در سال‌های بعد هم تکرار شد.

آبان ۹۳ مردی ۳۹ ساله، پسر بچه ۹ ساله را به بهانه رساندن به تکیه‌های عزاداری سوار می‌کند. اما محمدرضای ۹ ساله را به زور داخل منزل می‌برد و پس از تجاوز به وی با استفاده از جسمی تیز در سرویس بهداشتی گلوی وی را می‌بُرَد و بعد از به قتل رساندن کودک با گذاشتن جسد درون پتو، او را کنار خیابان رها می‌کند.

اما فجیع‌ترین جنایت نوروز ۹۷ هم تجاوز به یک دختر ۷ ساله مشهدی بود. آیا امسال هم شاهد حوادث تعدای بالای تجاوز به کودکان خواهیم بود؟



شهنام April 7, 2018 12:41 PM

آب و هوا و غذا و سکس نیازهای غریزی بشر هستند هر کدام را محدود کنید انسان به جنون میرسد و البته این همان چیزیست که آخوندها میخواهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak April 7, 2018 05:24 PM

اسلام ناب محمدی
"اما فجیع‌ترین جنایت نوروز ۹۷ هم تجاوز به یک دختر ۷ ساله مشهدی بود آیا امسال هم شاهد حوادث تعدای بالای تجاوز به کودکان خواهیم بود؟"
چرا اینقدر سر و صدا
آیا اسم این دختر آیشه نیست ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: