آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 فروردین ماه 1397 = 07-04 2018

واکنش کیهان خامنه ای به بیانیه نهضت آزادی

کیهان حکومتی: گروهک نهضت آزادی، برای چند دهمین بار در 40 سال گذشته مدعی خطر فروپاشی در کشور شدند! این گروهک در بیانیه‌ای که طبق معمول آمیخته به تحریف و تشکیک است، درحالی در بیانیه خود نسبت به «خشونت سازمان یافته در بستر جامعه بحران‌زده» هشدار داد که خود در فتنه‌های سال 78 و 88 در خدمت سرویس‌های جاسوسی وابسته به صهیونیسم مسیحی برای آشوب نیابتی پیشقدم شد اما با تودهنی ملت ایران مواجه گردید.

بیانیه نهضت آزادی جنایت دراویش داعشی در خیابان پاسداران را هم که به جنایت بی‌سابقه و شهادت 3 مامور نیروی انتظامی و یک جوان بسیجی منجر شد، این‌گونه روایت می‌کند: «درگیری‌های بی‌سابقه با دراویش که به کشته و زخمی شدن نفراتی از هر دو سو انجامید»!؟ (یادآور می‌شود برخی سران دراویش داعشی، با نهضت آزادی در ارتباط و مراوده هستند.)

درحالی‌که عمده مطالبات مردم، اقتصادی است، نهضت آزادی سعی کرده با سیاسی نشان دادن انتقادهای موجود، نگاه مدیران و برنامه‌ریزان را از ضرورت اهتمام به مشکلات معیشتی منصرف کند. نکته جالب، مانور «رابطین خوب سفارت آمریکا» روی اغتشاشی است که منافقین و سلطنت‌طلبان و بهائیت در دی ماه پدید آوردند و ضمن کشتن چند تن از هموطنان بی‌گناه، به حسینیه‌ها و مساجد حمله‌ور شدند. دفاع نهضتی‌ها از این جنایت، بار دیگر نشان می‌دهد که دم نهضتی‌ها عمیقا با منافقین و سلطنت‌طلبان گره خورده است؛ گروهک‌هایی که 40 سال است خواب فروپاشی می‌بینند.

امام خمینی در نامه معروف به وزیر کشور وقت علی‌اکبر محتشمی درباره نهضت آزادی، سران این گروهک را پدران معنوی منافقین معرفی کرده و تاکید کرده بودند اگر نهضت آزادی در دولت موقت بر سر کار می‌ماند، سیلی‌ای به اسلام می‌زد که مدت‌ها سر بلند نمی‌کرد.

یادآور می‌شود اسناد لانه جاسوسی، از وابستگی عمیق برخی سران گروهک نهضت آزادی حکایت می‌کند و به همین دلیل، سرشکستگی‌های زنجیره‌ای آمریکا در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و یمن را طبیعتا باید اسباب هزیمت گروهکی دانست که همواره به زبان دشمن سخن گفته‌اند.



arzhang April 7, 2018 01:17 PM

در تاریخ بشر حکومتهای شیطان صفت مثل هیتلر استالین و حالا حکومت اخوندی ستاد تبلیغات دارند که به حرکت مردمی ضد رژیم لقب وابسته به خارج (حالا اخوندا صهیونیستی مسیحی امریکایی) میدهند و به نیروهای سرکوبگر دولتی (حالا پاسدار حزب اله چماقدار) میگند ملت که بعد میگند این ملت بود که با تودهنی زدن به اشوبگران حرکت انها را خنثی کرد نه اینکه پاسدارمردم بیگناه را میبره زندان و برای ایجاد ترس و وحشت بهش تجاوز جنسی میکند تا بمیرند (روش افتخارامیزشکنجه اخوندها)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush April 7, 2018 02:06 PM

جنگ زرگرى با اصلاحطلب ها به ميدان شاخه ديگر اصلاحطلب ها نهضت ازادى كشيده ،فكر ميكنم مردم خيلي اگاه تر از اين حرفها باشند كه از طله ى اصلاحطب در بيايند به دام نهضت ازادى بيافتند كه در حقيت خيلي خطرناكتر و و و هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: