آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 فروردین ماه 1397 = 08-04 2018

فیلم؛ پول مردم گرسنه ایران اینجا خرج می شود

مراسم بزرگداشت شب شهادت زینب کبرا در دمشق. مزدوران حزب اللهی اینگونه مشغول حراست از "ارزشهایی" هستند که تعدادی از ایرانیان و افغان های گمراه برای آن کشته می شوند.

در فیلم زیر مزدور حزب‌اللهی پس از رقص و عرق خوری می‌گوید: من معذرت می‌خواهم که مشروب خوردیم، ما خیلی از پیروزی خوشحال بودیم. یک آن از خودمان بی‌خود شدیم و متوجه نبودیم و... این همان حزب‌اللهی است که به گفته سرکرده اش تا پول خورد و خوراک و عرق و ویسکی‌اش را از کیسه مردم ایران می‌پردازند. همان جايی که جان بیش از پنج هزار ایرانی به پایش رفت تا بشار اسد در سوریه بماند و این مزدوران در جشن آزادی‌اش، مست و پاتیل لبیک یا زینب سر بدهد و به سلامتی نصرالله ویسکی بزنند.

پ.ن: فضای مجازی چرا نباید باشد؟ چون «خواب جاهلانه و غافلانه» عده‌ی زیادی را بر هم می‌زند. همان عده‌ای که از بام تا شام در گوش آنان روضه زینب خوانده شد، اما با همان روضه دین و دنیای مردم را غارت کردند. حال فضای مجازی و رسانه‌های آزاد، «چُرت خرافات و جاهلانه» عده‌ای از غافلان را بر هم ریخته، به طوری‌که کم کم می‌فهمند نه! دنیا آن رنگی نیست که چهل سال پنداشته‌اند و فریب خورده‌اند!





www.youtube.com/watch?v=hy0fe7dBXII

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Ghasem April 7, 2018 05:55 PM

اینها داناتر از متعصبین ایرانی و افغانی هستن آخه بابا عقل هم چیز خوبیه اگه تو کلمان باشد یارو هزارها سال پیش نمیدونم کشته شده یا اینکه شهید شده ما دیگه ول کن قضیه نیستیم کاسه داغ تر از آش به ما میگن جالب تر از همه اینه که مسئله را بهانه کردن و از هر بی خبری سواری می گیرن نمونه‌اش آن است که به ما میگن برای شفا به امام رضا و و و مراجعه کنید ولی خوده بی پدر و مادرشون میرن آلمان و انگلیس پیش بیدینان که شفا بگیرن و درمان بشن از این جماعت مبلغ دین حقه بازتر هم شما دیدید؟پس به موقشه ما هم از این خرافات دوری کنیم و گول این حرومزاده ها را نخوریم اینجوری بهتر میتونیم فکر کنیم و به اصل واقعیتها پی ببریم پس شک نکنیم و بلند بگیم مرگ بر آنها که از راه طبلیغ دین امرار معاش می کنند و از مردم کم اطلاع سواری می گیرن

گزارش یا اعتراض به این نظر


جنایات اسلامی !!! April 7, 2018 10:21 PM

این ویدئو را به سیدعلی ضحاک، علم الهدی و خانواده کشته شدگان جنگ سوریه نشان بدهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین April 8, 2018 02:53 PM

باید هم شهادت زینب و را جشن بگیرند زیرا بدون اینها در سرزمین بی آب و سبزه میباست برای سیر شدن مارمولک شکار میکردند اینان خودشان هرگز اسلام را از روز نخست باور نداشتند و تنها برای باجگیری و سواستفاده از کشورهای دیگر از آن سودجویی کرده و خواهند کرد تا زمانی که مردمان ساده وهمچنین آخوندهای غیر تازی بیسواد در جهان هستند، این سودجوی ها پایانی ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: