آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 مهر ماه 1397 = 19-10 2018

آمریکا: حقایقی در باره پاسداران کودک کش

نماینده آمریکا در سازمان ملل سازمان بسیج جمهوری اسلامی را به آموزش کودکان سرباز و اعزام اجباری آنان به خارج از کشور متهم کرد.

به گزارش تسنیم، نیکی هیلی نماینده ایالات متحده در سازمان ملل در جلسه روز پنج شنبه شورای امنیت، رژیم ایران را به استفاده از کودکان سرباز متهم کرد.

به نقل از حساب توئیتری وزارت خارجه آمریکا، هیلی گفت نیروی بسیج حکومت ایران به محصلان مدرسه ای که برخی از آنان فقط 12 سال سن دارند، آموزش نظامی می دهد و این کودکان سپس به منظور جنگ برای سپاه پاسداران به طور اجباری به خارج از ایران اعزام می شوند.

گزارش خبرگزاری فرانسه: نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل ‌عصر روز پنجشنبه در جلسه شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه گفت:‌ سپاه پاسداران حکومت ایران دانش‌آموزان را برای جنگیدن به منطقه اعزام می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران علاوه بر سرکوب مخالفان در داخل کشور، به نیروهای بسیجی آموزش‌ نظامی برای جنگ می‌دهد. سپاه پاسداران در جذب کودکان و آموزش آنها برای جنگ در سوریه و حمایت از رژیم ظالم اسد استفاده کرده است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: سپاه پاسداران و بسیج از مهاجران افغان نیز برای همین منظور استفاده کرده است.

یادآوری می شود وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌ شنبه، نیروی بسیج سپاه پاسداران. و ۲۲شرکت و مؤسسه مالی مرتبط با آن‌ را در لیست سیاه تحریم قرار داد.



arzhang October 19, 2018 05:27 AM

تنها گروهی که سر بچه کوچیک ها را کلاه میگذاره واز انها برای سربازی استفاده میکند گروه تروریستی داعش هست که کودک جاش درمهد کودک و مدرسه و محیط بازی هست نه مسجد وبعدش سواستفاده از داستان افسانه ایی امام حسین کودک را به شگل علی اصغر درمیاورند چون رژیم اخوندی به لشکر سیاه احتیاج دارد وبعدش هم بفرستند جنگ که گشته شود ولی اخوند بگوید شهید شد و بعد داد وفریاد دروغ وتبلیغاتی که ای ملت غیرت تو کو این سرزمین با خون شهیدان امنیت اورده شده و قدر ما را داشته باشید که ما اخوندا شهید پروریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید October 19, 2018 10:05 AM

سپاه و بسیج هیییییییییچ فرقی با داعش ندارن

بین اوبکر بغدادی و علی خامنه ای هیییییییچ تفاوتی نیست

با دقت نگاه کنید عملکرد هر دو طرف کاملا شبیه همن, از سنگسار و اعدام و شلاق گرقته تا دزدی و غارت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: