آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 فروردین ماه 1397 = 10-04 2018

جلسه اطلاعات سپاه با نمایندگان در باره تلگرام

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه نبود امنیت در پیام رسان‌های داخلی کذب محض است و واقعیت ندارد، انتقال از پیام رسانهای خارجی به پیام رسان‌های داخلی را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: پنج پیام رسان داخلی تا آخر فروردین به سطحی خواهد رسید که در صورت حذف پیام رسانهای خارجی هیچ مشکلی در فضای کسب و کار در فضای مجازی ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی با مسئولان اطلاعات سپاه در حوزه فضای مجازی گفت: ۵۰ درصد کاربران تلگرام ایرانی هستند لذا از آنجا که اغلب کشورها کاملا مسلط بر تلگرام هستند انتظار می‌رود مراجع ذیربط در حوزه فضای مجازی کشور به وظیفه انقلابی، شرعی و ملی خود عمل کنند. فضای مجازی در خدمت آمریکاست و مردم را باید از چنگ آنها نجات داد.


حذف پیام‌رسان حکومتی "سروش"

این رد حالیست که تلاش برای جایگزین کردن تلگرام با پیام رسان داخلی رژیم با شکست دیگری مواجه شد و پیام‌رسان سروش که می‌خواهند آن را جایگزین تلگرام کنند، از بازار نرم افزاری شرکت اپل حذف گردید.

پیش از این نیز برخی دیگر از برنامه‌های ارتباطی متعلق به رژیم به‌دلیل تحریم شرکتهای وابسته به جمهوری اسلامی از این بازار نرم‌افزاری حذف شده بودند.



آرش - صبحی April 10, 2018 11:57 AM

در رابطه با ایجاد پیام رسان ها و صفحات جاسوسی داخلی همین یک جمله کفایت میکند اگر بجای ۵ تا پیام رسان داخلی ۵ هزارتا هم فعال شوند، کارگزاران جمهوری اسلامی باید بدانند که مردم کمترین اعتمادی به سخنان آنها وماهیت چنین پیام رسانهائی تدارند ونخواهند داشت مگر برای جاسوی وتبادل کلیپهای پرونو و یک مشت سخنان وموضوعات بی محتوام همین وبس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: