آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 اردیبهشت ماه 1397 = 21-04 2018

تعطیلی "قمارخانه آنلاین"؛ بازداشت متهم 17ساله

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شناسایی و دستگیری مجرم سایبری که اقدام به راه‌اندازی قمارخانه آنلاین در فضای مجازی می‌کرد خبر داد و گفت: خانواده‌ها باید مراقب فعالیت سایبری فرزندان خود باشند تا آنها آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به رفتارهای مجرمانه در این فضا نکنند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین صادقی با تشریح خبر دستگیری این مجرم سایبری اظهار کرد: برابر وظایف ذاتی پلیس فتا مبنی بر رصد و پایش فضای مجازی و شناسایی تارنماهای دارای محتوای مجرمانه، تیم رصد پلیس فتا استان سمنان وب سایت مجرمانه‌ای با موضوع قمار اینترنتی را مورد پایش قرار داد که با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی پرونده با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: با توجه به مستندات و ادله موجود، شناسایی متهم به صورت ویژه، توسط تیم تخصصی این پلیس در دستور کار قرار گرفت؛ متهم در این پرونده با ترفندهای مختلف، سعی در مخفی نگه داشتن هویت واقعی خود داشت و این در حالی‌است که مستندات موجود در اختیار پلیس گواه ارتکاب جرم توسط شخص مورد نظر بود.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به نحوه دستگیری این متهم تصریح کرد: با اقدامات تخصصی، این متهم 17 ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: