آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 اردیبهشت ماه 1397 = 21-04 2018

کرملین: آمریکا دست از سر روسها بر نمی دارد

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد آمریکا تعمدا در فرایند صدور ویزا برای خدمه پروازی روسیه خلل ایجاد می‌کند.

به گزارش افکارنیوز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در جمع خبرنگاران اعلام کرد واضح است که این اقدام به طور عمدی انجام شده است، زیرا کاملا مشخص است هیچ دلیلی برای آمریکایی‌ها وجود ندارد که با صدور ویزا مشکلی داشته باشند.

سخنگوی کرملین در ادامه ضمن ابراز نگرانی مقامات مسکو افزود: ما روند تحولات در روابط میان دو کشور به این شکل را خوشایند نمی‌دانیم.

رئیس بخش کنسولگری سفارت آمریکا در مسکو روز پنج‌شنبه به روزنامه‌های روسیه اعلام کرد بخش کنسولگری سفارت آمریکا به علت کمبود پرسنل برای صدور ویزای فوری برای خلبانان روس با مشکل روبرو است.

آئروفلوت، هواپیمایی روسیه، به رویترز اعلام کرد در این باره به وزارت حمل و نقل و امور خارجه درخواست کمک داده است زیرا برای خدمه پروازی آن ویزا صادر نمی‌شود.

وزارت خارجه روسیه روز پنج‌شنبه اعلام کرد نمی‌توانند امکان توقف پروازها میان روسیه و آمریکا را غیرمحتمل بدانند.

به دنبال قضیه مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس دو جانبه سابق روس در انگلیس، آمریکا برخی اقدامات تادیبی را علیه روسیه، از جمله اخراج بسیاری از دیپلمات‌های این کشور را در پیش گرفته است. مسکو نیز در واکنش به این اقدام واشنگتن 60 دیپلمات روس را از کشورش اخراج کرد.

سال گذشته نیز سفارت آمریکا در روسیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود در واکنش به تصمیم روسیه در کاهش تعداد دیپلمات‌های آمریکایی تمامی خدمات صدور ویزاهای غیرمهاجرتی، شامل ویزای توریستی، دانشجویی، معالجه پزشکی، خبرنگاری و ورزشی، در سراسر روسیه را به حالت تعلیق درخواهد آمد.



rosueih babre kaghazi April 22, 2018 05:15 AM

پوتین پشم روسیه را در برابر امریکا ریخت با این بلوف های توخالی
حالا آمریکایی ها میدانند با یک دون کیشوت روبرو هستند و مثل دیکتاتور پفک نمکی او را وادار به زانو زدن میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: