آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه 1397 = 23-04 2018

قیمت امروز سکه و ارز در بازار آزاد تهران

در بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش، به یک میلیون و ۷۸۵ هزار تومان رسید.

به گزارش مهر، در جریان معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان رسید، ضمن اینکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۵ هزار تومان افت، به یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین هر نیم سکه ده هزار تومان، ربع سکه ۱۴ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ هزار تومان ارزان شد و به ترتیب نرخ آنها به ۸۷۵ هزار تومان، ۵۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در همین رابطه با سیاست یکسان سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک نرخی کرده اند.

امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو ۶ هزار و ۷۹۵ تومان و هر پوند با ارزش ۷ هزار و ۸۲۷ تومان و درهم امارات ۱۵۰۶ تومان دادوستد می‌شد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۳۲۸ دلار و ۹۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۶۹ هزار و ۲۴۷ تومان است.



روبه April 23, 2018 01:44 PM

چقدر رژیم اشغالگر اسلامی ایران حقه باز است رژیم اشغالگر اسلامی ایران با ایجاد تلاطم دلار و ثابت نگاه داشتنش قصد این را داشته که اولأ اظهار کند دلار را از شش هزار به چهار هزار رساندیم و دومأ با ثابت نگاه داشتن دلار و سایر ارزها و فقط فعال نگاه داشتن یورو و درهم امارات، یورو را معیار اصلی قرار دهد پولدارها در گذشته بسیار دوری،دلارهای خود را خریداری کرده بودند و این اشخاصی که در این سه ماهه اخیر دلار خریدند، مردم تهی دستی بودند که قصد داشتند ارزش پول تهی دستی خود را که دارند از دست ندهند و لذا در این میان قربانی این عمل رژیم اشغالگر اسلامی ایران شدند واقعأ که لعنت بر رژیم اشغالگر اسلامی ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: