آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه 1397 = 26-04 2018

وب سایت استخدام کارشناس سایبری تعطیل شد

سازمان پلیس اتحادیه اروپا(یوروپل) بزرگترین وب سایت برای استخدام کارشناسان سایبری را تعطیل می کند.

به گزارش زوميت، بزرگترین وب سایت DDoS برای استخدام را تعطیل می کند. چرا که داده های پلیس نشان می دهد این وبسایت در میلیون ها حمله سایبری ماه های اخیر دست داشته است.

یوروپل روز گذشته اعلام کرد که "Webstresser.org" که صفحه ای برای متخصصان سایبری است، هر نوع دخالت در حملات سایبری را انکار می کند اما بر اساس پژوهش های سازمان یوروپل، این وب سایت در حملات دست دارد.

حملات DDoS قادرند وب سایت ها و سرورها را از طریق انفجار یک آدرس با درخواست های بسیار مسدود کنند. در سال 2016، حمله "Dyn" موفق شد فعالیت سایت های معتبری مثل توییتر،اسپاتیفای و ردیت را موقتا تعطیل کند.

هکرها برای انجام چنین کاری، نیاز به دسترسی به تعداد وسیعی از دستگاهها برای انجام این حملات ( معمولا با اینترنت فعال شده از ابزارها (IoT) ) از ابزارهای خاص استفاده کنند. اما وبسایت هایی مانند Webstresser.org میتوانند این سرویس را به هر فردی که بخواهد ارائه کند.

بنابراین جنایتکاران نیازمند تخصص فنی برای انجام حملات گسترده سایبری در وب سایت ها نیستند و در نهایت در تخلف به روی میلیون ها نفر از قربانیان جدید باز می شود.

جالب است که یکی از درخواست های ثبت شده در Webstresser برای دسترسی به هفت بانک بزرگ انگلستان در ماه نوامبر گذشته بود. نوعی دسترسی که استفاده از کل سیستمها را نابود کرد و صدها هزار دلار خسارت به افراد وارد کرد.

طبق گفته فوربس، آمریکایی ها اکثریت اهداف و مشتریان را تشکیل می دهند.پلیس در ارتباط با آنچه آنها عملیات خلع سلاح نامیده اند، چهار مضنون اصلی فعال در این سایت را در بریتانیا، کرواسی، کانادا و صربستان دستگیر کرده است.

افزون بر این ها،افسران مشتریان رده بالایی را در هلند، ایتالیا، اسپانیا، استرالیا و هنگ کنگ دستگیر کرده اند.

صفحه اختصاصی این وب سایت در یوتوب نیز چندین راهنمایی برای این که افراد چگونه می توانند یک حمله DDoS ارزان انجام دهند، در دسترس قرار داده بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: