آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 8 اردیبهشت ماه 1397 = 28-04 2018

پیش‌بینی درباره انسان در 1000 سال آینده

محققان پیش‌بینی می‌کنند در 1000 سال آینده، تغییرات بسیاری در سیستم بدنی و مغز انسان ایجاد می‌شود.

پایگاه خبری ساینس‌الرت به نقل از یک صفحه علمی در یوتیوب بنام AsapScience نوشت، همان‌گونه که در طول تاریخ، تغییراتی در نژاد انسان صورت گرفته، در آینده نیز تغییراتی پیش خواهند آمد.این ویدئو که با حمایت نشنال جیوگرافی و جنرال الکتریک تهیه شده مدعی است: ممکن است انسان، همیشه بر دستگاههایی که ابداع کرده، برتری نداشته باشد.

دانشمندان پیش‌بینی می‌کنند در آینده، رایانه‌ها نه تنها با سرعت مغز انسان منطبق شوند، بلکه ما را در گسترش هوش مصنوعی که قابلیت صحبت کردن، تعامل، گوش دادن و به یاد آوردن داشته باشد، یاری دهند.با رشد فزاینده رایانه‌ها، انسان‌ها با ربات‌ها اتحاد بیشتری خواهند یافت.به گفته دانشمندان، ممکن است در آینده، ربات‌های منحصربه‌فرد بیشتری موسوم به "نانوربات" داشته باشیم که در اطراف بدن ما شناور باشند و توانایی طبیعی ما را افزایش ‌دهند.

این فناوری که با نام " ترابشریت"(transhumanism) شناخته می‌شود، ما را به دستاوردهای زیست‌شناسی محدود نمی‌کند و این تنها بدن ما نیست که فناوری، قابلیت تغییر کامل آن را دارد.

شاید "فضای ابری کاربردی" ربات‌های میکروسکوپی بتوانند خود را به صورت یک ساختمان کامل جمع و به همین شکل از هم جدا کنند. به این ترتیب، هنگامی که از خانه خارج می‌شوید، اجزای سازنده خانه از هم جدا می‌شوند و این فضا را می‌توان برای استفاده دیگری به کار برد.در 1000 سال آینده، تعداد زبان‌های زنده روی این سیاره، کاهش جدی خواهند یافت، وجود گرمای اضافه و اشعه فرابنفش، پوست تیره‌تر را به یک مزیت تکاملی تبدیل خواهند کرد و انسان‌ها بلند قامت‌تر و لاغرتر خواهند بود.

به طور کلی می‌توان گفت که گرمای جهانی، تاثیری شدیدتر از آنچه فکر می‌کنیم بر ظاهر ما خواهد داشت.نسخه ابتدایی این مقاله در سال 2015 به چاپ رسیده بود.



سعدی رحیمی June 15, 2018 04:40 PM

اتفاقا با آمدن اینترنت و تلفن های هوشمند،روز به روز انسان هـا وابسته تر به دنیای مجازی شده و کودن تر می شوند
قدرت تفکر رو از انسان هـا گرفته اند و انسان هـا را ار واقعیات زندگی دور کرده،بخصوص نسل جدید رو،حسابی روشون کار می کنند
شرایط بد اقتصادی و نگرانی از آینده
سیستم غلط و دروغ آموزشی
همه چی از یک سیستم مافیایی کنترل و هدایت می شود
درستکاری ژنتیکی فراورده های کشاورزی و غلات و غیره
مسموم کردن طبیعت با مواد شیمیایی به اسم مبارزه با آفات و غیره
آلوده کردن سفره های آب زیرزمینی و نابود کردن اتمسفر و هوا
تمام این مشکلات تقصیر سر شرکت های تولید محصولات مصنوعی و تولیداتی است که بخاطر منفعت بیشتر روز به روز دخالت در همه چیز مردم و وابسته کردن مردم به تکنولوژی های کاذب و غیر ضروری است
من فکر می کنم اگر آینده ای وجود داشته باشد
بسیار ناخوشایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: