آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 اردیبهشت ماه 1397 = 03-05 2018

پول‌ ریختن بر سر احمدی‌ نژاد پس از سخنرانی

احمدی نژاد: اتفاق بزرگی در پیش است. به گزارش شرق، جشن نیمه‌ شعبان با حضور رئیس دولت سابق و یارانش در نارمک برگزار شد. احمدی نژاد در این مراسم هرچند به تندی مواضع قبلی خود اظهارنظری نکرد اما به حرف‌های پیشین خود ارجاع داد و به شنوندگانش اطمینان داد که «اتفاق بزرگی در پیش است».

هیچ‌ یک شایعات نتوانست مانع از برگزاری جشن نیمه شعبان با سخنرانی احمدی‌نژاد شود. این مراسم در پارکینگ خانه‌ای در ضلع شمال شرقی میدان ۷۲ نارمک برگزار شد.محور اصلی حرف‌های احمدی‌نژاد درباره امام زمان بیان شد. او از موجی در جهان سخن گفت که دیگر قابل بی‌اعتنايي نیست. موجی که به «پاس ایستادگی ملت ایران» به‌وجود آمده است. محمود احمدی‌نژاد به شنوندگان گفت: «اگر بخواهم خاطرات خودم را درباره این موج بگویم باید چهار ساعت صحبت کنم». او در ادامه از مواجهه خود با افراد متفاوتی در سراسر جهان گفت که منتظر ظهور هستند؛ از هر دین و ملتی. هرچند او می‌گفت «اسم» را نمی‌دانستند اما وقتی شرح می‌دادند که منتظر چه هستند، نشانی امام زمان را می‌دادند. مرد عصبی این روزهای سیاست، هرچند به تندی مواضع قبلی خود اظهارنظری نکرد اما به حرف‌های پیشین خود ارجاع داد و به شنوندگانش اطمینان داد که «اتفاق بزرگی در پیش است».

محمود احمدی‌نژاد از جهانی گفت که همه راه‌ها را امتحان کرده و دیگر خسته شده است. جهانی که به تعبیر او راست، چپ، میانه، بالا و... را آزموده و به نتیجه نرسیده است. ساعت هشت نشده بود که احمدی‌نژاد صحبت‌های خود را به ‌پایان برد و راهی خانه شد.رئیس دولت نهم و دهم در میان شعارهای هواداران خود، در حالی که محافظان او را دوره کرده بودند، مراسم را ترک کرد.حلقه دور احمدی‌نژاد، با شعارهایی او را در مسیر کوتاهش، بدرقه می‌کردند. برخی شعارها، متولیان را به واکنش وامی‌داشت. آنها از مردم می‌خواستند شعارهای سیاسی ندهند. این رویه را کانال «دولت بهار» هم ادامه داد و در روزهای بعد مدعی شد: به‌تازگی عده‌ای با واردشدن در مراسم‌های احمدی‌نژاد و سردادن شعارهایی، فیلم‌گرفتن و بعد پخش‌کردن سعی می‌کنند احمدی‌نژاد را تخریب کنند؛ هرچند درباره موضوع این شعارهای «سازمان‌یافته» توضیح بیشتری نداد. نکته دیگری که جلب توجه می‌کرد، پول‌ریختن بر سر احمدی‌نژاد بود! هرچند معلوم نشد چه‌ کسی و چرا؛ اما در مسیر کوتاهی که احمدی‌نژاد به سمت خانه طی کرد، چند باری بر سر احمدی‌نژاد اسکناس ریختند. البته دقیقا مشخص نشد که این اسکناس‌ها چندی بودند و آیا اصلا پول واقعی بودند یا خیر.



بهرام May 3, 2018 01:51 PM

این مردک دیوانه منتظر امام زمان است تا با کمک وی همه چیز را زیرو رو کند و جهانی به سلیقه وی بسازد بدبخت ملتی که این دلقک رئیس جمهورشان بوده اثر آن هاله نور در سازمان ملل هنوز بر مغز وی باقیست لعنت به علی خامنه و سپاهیان چارپا که با کشتار مردم در سال ‎٨‎‎٨ این بوزینه را بر مردم تحمیل کردند گر چه آن دو دغل محسور نیز دست کمی از وی ندارند نفرین بر خرافه

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 3, 2018 10:44 PM

پولی که ارزشش کمتر از پشگل شده باید هم بر سر یک همچین شامورتی سالوسی ریخته بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: