آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1397 = 05-05 2018

کرمان؛ ممانعت از برگزاری نماز اهل سنت

خبرگزاری هرانا – روز جمعه، ماموران امنیتی از برگزاری نماز جمعه در نمازخانه اهل سنت کرمان جلوگیری کرده و اجازه ورود به نمازگزاران را ندادند.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماموران امنیتی کرمان از برگزاری نماز جمعه در نمازخانه محله جمال‌الدین اسدآبادی کرمان جلوگیری کرده و اجازه ورود به نمازگزاران نیز ندادند.

امام جمعه و جماعت این مسجد معروف به مولوی عبدالحکیم کرد از سیستان و بلوچستان است.

ماموران امنیتی پیشتر نیز بارها مانع ادای شعائر دینی اهل سنت در کلان شهرهای کشور شده و تعدادی از مساجد و نمازخانه‌ها تخریب شده‌اند.

مقام‌های جمهوری اسلامی در سخنرانی‌های خود به دفعات صحبت از وحدت و عدم اختلاف و تبعیض قائل شدن میان دو گروه شیعه و سنی می‌کنند، اما در عمل نشانه‌ای از عمل به این صحبت‌ها دیده نمی‌شود و اختلاف میان شیعیان با سنی‌ها را تشدید می‌کنند.



ghasem May 6, 2018 09:11 AM

فردا روزی هم که مشکلی پیش بیاد زود میگن کار دشمن است برای به وجود آوردن اختلاف بین شیعه و سنی ملایان بی سواد هستن و هر روز به بیسوادیشان اضافه میکنند یعنی حماقت بیشتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 6, 2018 10:49 PM

تا تقی به توقی میخوره اخونده بالای منبر دنیای اسلام دنیای اسلام می‌کنه عظما هم خودش رو رهبر مسلمانان جهان می‌دونه جهان اسلامی که نزدیک یک میلیارد سنی داره و دویست سیصد میلیون شیعه اونوقت اهل سنت در ایران از حداقل حقوق انسانی برخوردار نیستند ولی دیگه تقریبا همه دنیا و مسلمانان فهمیدند که وحدت وحدت کردن آخوند جماعت زر مفته و دیگه تو دنیا کسی تره هم واسه چرندیات این دار و دسته خورد نمیکنه اون چند تا گروهی هم که با این جماعت هستند برای دلارهای نفتیه یک روز دلار نرسه محل سگ به اخوندا نمی‌گذارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: