آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 اردیبهشت ماه 1397 = 07-05 2018

ایتالیا؛ افتتاح مرکز اسلامی با عباس دی پالما

به گزارش صداوسيما، مرکز اسلامی «امام مهدی» عجل الله تعالي فرجه الشريف، رسما در رم پایتخت ایتالیا افتتاح شد. مراسم افتتاح این مرکز اسلامی، با حضور شماری از اندیشمندان مسلمان برگزار شد.

شیخ عباس دی پالما، روحانی ایتالیایی انجمن اسلامی امام مهدی در شهر رم است. وی گفت: «ما در این مرکز اسلامی قصد داریم به زبان ایتالیایی اسلام واقعی و واقعیت های این دین مبین را به هموطنانمان معرفی کنیم».
انجمن اسلامی «امام مهدی» تنها مرکز شیعیان بومی در ایتالیا است. یکی دیگر از شیعیان ایتالیایی گفت: «من سلمان دی گولا اهل سیسیل و یکی از بنیانگذاران انجمن اسلامی امام مهدی هستم. هدف از تاسیس این مرکز اسلامی کمک به رشد و تعالی انسانها از جمله خود ما که در آن عضو هستیم از طریق برگزاری نشست های مذهبی علمی است».
در این مراسم بر ضرورت وحدت بین مذاهب و ادیان تاکید شد.
کشیش «متانوس حداد»، رئیس کلیسای مریم مقدس شهر رم که در مراسم افتتاح مرکز اسلامی امام مهدی حضور داشت به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: «ما از افتتاح این مرکز جدید اسلامی در ایتالیا بسیار خرسندیم چرا که این مرکز بدون تردید کانون دیگری برای گفتگو و تعامل بین دو دین اسلام و مسحیت خواهد بود».
به گفته مسئولان انجمن اسلامی امام مهدی، برگزاری مراسم مذهبی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین برگزاری نشست های مربوط به بین ادیان از جمله فعالیت های این مرکز خواهد بود.



نويد May 8, 2018 01:52 PM

براي آينده ايتاليا و مردمش متاسفم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 9, 2018 04:07 AM

به پیروی و از روی رشک به عربستان سعودی میخواهند مَزگِت در ایتالیا بسازند چهار مسجد برای یک میلیون و ششصد هزار مسلمانان در ایتالیا است و تازه دین اسلام هم در این کشور به رسمیت شناخته نمیشود چنانچه چهار میلیون مسیحی در عربستان هیچ کلیسایی نداشتند باز هم پول مفت و باد آورده را میخواهند اینبار هزینه ساخت مسجدی بی نیاز کنند ولی منتقدین ضد مسجد نخواهند گذاشت مَزگِتی دیگری در آنجا ساخته شود آنجا ایران نیست که منتقدین را به زندان انداخته و اعدام کنید سیسیلی ها شما را درجا میکشند با آمار هشتاد میلیونی ایران، همه مساجد تُهی از مردم میباشند از ایرانیان ناامید شده و اکنون میخواهید ایتالیا را مسلمان کنید! به کارتان ادامه دهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: