آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 خرداد ماه 1397 = 17-06 2018

آب پاکی "ایرباس" روی دست مدیرعامل هما

در حالی چندی پیش مدیرعامل ایران‌ایر در سخنانی خوشبینانه از تحویل ۳ هواپیمای ایرباس به هما در سال جاری میلادی خبر داده بود که مقام مسئول این شرکت فرانسوی آب پاکی را روی دست شرفبافی ریخت.

به گزارش تسنیم، نیمه ماه جاری مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سفرش به استرالیا با امیدواری خاصی از تحویل 11 فروند هواپیمای ایرباس و ATR تا پایان سال 2018 میلادی به ایران‌ایر خبر داد.

فرزانه شرفبافی در حاشیه نشست انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (یاتا) درباره تحویل هواپیماهای جدید به ایران ایر پس از خروج آمریکا از برجام گفته بود: انتظار داریم تا پایان سال جاری میلادی 8 فروند هواپیمای ATR و 3 فروند ایرباس تحویل ایران‌ایر شود.

این در حالی است که گوئیلام فائوری، مدیر بخش هواپیماهای غیرنظامی شرکت ایرباس در مصاحبه با روزنامه آلمانی هامبورگر آبندبلات گفته است: «هرچند هنوز منتظر جزئیات تحریم های جدید آمریکا هستیم، اما بعید است بتوانیم 97 هواپیمای باقیمانده از سفارش (ایران) را تحویل بدهیم.»

بر خلاف اطلاع‌رسانی شفاف طرف‌های خارجی قرارداد میلیارد دلاری خرید هواپیما با ایران، دست‌اندرکاران و مسئولان وزارت راه و شهرسازی طی 40 روز اخیر از هرگونه اظهارنظری در این‌باره خودداری کرده‌اند.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان عالی‌ترین مقام وزارت راه و شهرسازی سخن گفتن درباره سرنوشت قراردادهای خرید هواپیما را در تضاد با منافع ملی می‌داند. قائم مقام سابق و مشاور کنونی وزیر راه و شهرسازی نیز طی دو ماه اخیر در پاسخ به پرسش سرانجام قراردادهای هواپیما (خرید ایرباس و بوئینگ) فقط به کلمه "سلامتی" بسنده کرده است.



اردلان May 10, 2018 04:12 PM

اگر مردم بخواهند می توانند به جای شرکتهای هواپیمایی بوگندوی عسلامی با اتوبوس و یا با قطار به مسافرت بروند و اینگونه یکی از مراکز جنایت و غارت حکومت را تعطیل کرده اند! در واقع مردم با تحریم مسافرت با تابوتهای پرنده رژیم ابتدا جان شیرین خود را نجات داده اند و از سویی با اعمال مبارزات منفی مسبب ورشکستگی آخوندهای اشغالگر می شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی May 13, 2018 02:42 AM

هیچ فرقی برای مردم ما ندارد چون اون هواپیما ها اگر هم به فرض محال به ایران میدادند جهت حمل اسلحه و پاسدار بکار می‌رفت آمریکا دیگه گول بازیهای پلید جماعت شیخ و ملا را نخواهد خورد به قول اوس محمود نظر کرده عظما اون ممه رو لولو برد و برادرا هم اگر ناراحتند آب رو بریزند اونجایی که میسوزه

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 13, 2018 08:07 AM

علی جون با نظرت کلی حال کردم یعنی بهتر از این دیگه نمیشد گفت خخخخخ بزن قدش! یا به قول دوستان آمریکایی های فایو!

گزارش یا اعتراض به این نظر


تحویلی در کار نخواهد بود!!! June 7, 2018 02:43 AM

مگر از همان اول هم قرار بود چیزی تحویل رژيم ملایان در ایران اشغالی بشود؟ این امر (تحویل هواپیما) تا فروپاشی کامل و سقوط نظام جمهوری اسلامی، تحقق نخواهد یافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 16, 2018 04:41 PM

چند وقت پیش با جانوری حزب اللهی که ساکن آلمان بود و مجیز گوی خامنه ای به اجبار خویشاوندی مجبور به گفتگو شدم مردک کوتوله ی کریه الچهره آنچنان از عظمت آلمان و قدرت پاسپورتش داد سخن میداد و از اینکه آلمان‌ و اروپا و آمریکا ایران آخوندی را به عنوان یک ابرقدرت قبول دارند احساس شادمانی میکرد که گویا خری را در انبار هویج رها کرده باشند من همان موقع به آن بی مغز گفتم زمانی که اوباما برود اینها هم میروند او آنچنان با نگاه عاقل اندر سفیه سراپای مرا روانداز گرد و گفت ج ا میلیاردها دلار قراداد هواپیما با آمریکا بسته آمریکا نمی تواند زیرش بزند که به گفتم اگر رژیم توانست حتی یک هواپیما را تحویل بگیرد من از آدم بودن استعفا میدهم و میروم از حرم دفاع کنم از آن شب دو سه سالی میگذرد و مطمئنم که آن مردک امروز فهمیده که نه آلمان و اروپا عددی هستند و نه ج ا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: