آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1397 = 17-05 2018

ادامه خودکشی نوجوانان در گوشه و کنار ایران

بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی پسر نوجوان ۱۵ ساله در این شهر خبرداد و گفت که این نوجوان با حلق آویز کردن خود به زندگی اش پایان داد. حدود ۲ هفته پیش نیز نوجوان ۱۶ ساله ای در روستای “سروک یاسوج ” خود را حلق آویز کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، “مهرداد انبازپور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: “متاسفانه این نوجوان ۱۵ ساله ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه اقدام به خودکشی کرد”.

بخشدار مرکزی باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست بررسی بودن دلیل یا دلایل خودکشی این نوجوان ۱۳ ساله خبرداد و خاطرنشان کرد:‌ “در سال گذشته نیز متاسفانه ۲ جوان باشتی اقدام به خودکشی کردند”.

حدود ۲ هفته پیش نیز نوجوان ۱۶ ساله ای در روستای “سروک یاسوج ” خود را حلق آویز کرد.

” سیدمحمدکاظم نظری ” معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست رسانه ای نیز از روند روبه افزایش خودکشی ها در این استان اظهار نگرانی کرد و آن را معضل جدی خواند.


خودکشی نوجوانان؛ اینبار دختری ۱۴ ساله

دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای در شهر یاسوج با پریدن از طبقه پنجم یک ساختمان اقدام به خودکشی کرد. او دومین نوجوانی بود که در این شهر طی ده روز اخیر خودکشی کرده است. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای به نام “آناهیتا مرزبان” از طبقه پنجم یک ساختمان در بلوار سالم آباد شهر یاسوج به قصد خودکشی خود را به پایین پرت کرد. وضعیت این دختر نوجوان پس از انتقال به بیمارستان وخیم گزارش شده است.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: “ساعت ۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه دختر دانش‌آموز ۱۴ ساله‌ای به نام “آناهیتا مرزبان” از طبقه پنجم یک ساختمان واقع در نبش فرعی ۱۳ بلوار سالم آباد شهر یاسوج خود را به پایین پرت کرد و اقدام به خودکشی کرد؛ این دختر دانش‌آموز دقایقی پس از اقدام به خودکشی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد اما وضعیت مناسبی ندارد و به شدت آسیب دیده است”.

لازم به ذکر است کمتر از ۱۰ روز قبل، دانش‌آموز نوجوان ۱۶ ساله‌ا دیگری در روستای سروک از توابع شهر یاسوج با طناب دار اقدام به خودکشی کرده بود.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در جنوب غربی ایران قرار دارد.



omid May 10, 2018 01:00 PM

تاسف بسیار از خودکشی این گلهای پرپر شده در باتلاق حکومت ملایان براستی چه کسانی مسول خودکشی جوانان هستند ؟!این فرجام کشوری است که نوکران خود فروخته حکومت با گرفتن کاسه گدایی برجام میخواهند عمر این رژیم جنایات پیشه را بیشتر طولانی کنند شرم بر آنها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: