آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 29 اردیبهشت ماه 1397 = 19-05 2018

جعفر پناهی برنده جایزه بهترین فیلمنامه کن شد

هفتادویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن با اعطای جایزه نخل طلا به فیلم ژاپنی «دزدان فروشگاه» به کار خود پایان داد و جعفر پناهی نیز برای فیلم «سه رخ» برنده جایزه بهترین فیلمنامه شد.

به گزارش ایسنا، جعفر پناهی برای نگارش فیلمنامه فیلم «سه رخ» به‌صورت مشترک با «آلیس رورواچر» ایتالیایی برای فیلم «لازاروی خوشحال» برنده جایزه بهترین فیلمنامه کن شد.

فیلم "سه رخ" تازه ترین ساخته جعفر پناهی یکی از فیلم های حاضر در بخش اصلی مسابقه جشنواره فیلم کن بود که بدون حضور کارگردان در سینماهای فرانسه به اکران درآمد. اين فيلمساز برجسته ايراني از سفر به خارج از كشور ممنوع است.

فیلم زیر: حاضران در سالن نمایش فیلم «سه رخ» در کاخ جشنواره کن ایستاده برای صندلی خالی جعفر پناهی دست زدند

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=_hRHBtxE2LM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو May 11, 2018 08:24 PM

اجازه خزوج فقط برای طوسی ها و شاهرودی وتجارآخوندی تبارو جماعت کت شلواری آقازاده هاست که آزدانه درفروشگاه های گران قیمت اروپا مشغول خرید هستند و درنمایشگاه های اتومبیل های لوکس دراروپا درصدد خرید اتومبیل های لوکس میلیاردها تومانی هستند -مگرجزء اینهم انتظاردیگری باید داشت -

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود May 13, 2018 01:08 PM

دکانی برای مماشاتگران بود و نبود این آقا و بقیه که فیلم هایشان برای روتوش کردن رژیم هست و از زیر سانسور رد شده عین فیلم های شوروی و حالا جشنواره کن هم که نماینده توتال وپزو و بقیه دوستان هست برای ایشون سینه به تنور میچسباند روزی که این رزیم سرنگون شد تمام اسرار هویدا خواهد شد که قصیه از چه قرار بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 20, 2018 04:41 AM

درود مسعود جان حقیقت را گفتی‌ آن روز که اسرار هویدا شود نزدیک است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: