آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 خرداد ماه 1397 = 03-06 2018

جزئیات تیراندازی امروز در کلیسای جامع برلین

پلیس آلمان مردی را در کلیسای جامع برلین به ضرب گلوله کشت. به گفته پلیس، حادثه تیراندازی در کلیسای جامع برلین پس زمینه تروریستی نداشته است.

خبرگزاری رویترز از برلین گزارش داد: ­پلیس آلمان به سوی فردی چاقو به دست که مردم را در کلیسای جامع برلین به وحشت انداخته بود، شلیک کرد.

سخنگوی پلیس آلمان روز یکشنبه اعلام کرد: پس از آن که شخصی در کلیسای جامع برلین اختلال ایجاد کرد، پلیس وارد عمل شد و یکی از ماموران از سلاح خود علیه آن فرد استفاده کرد.

به گفته این مقام پلیس، مرد مسلح به چاقو یک اتریشی 53 ساله است که با تیراندازی پلیس، از ناحیه پا زخمی شده است. او ظاهری غیر متعادل داشته است.

بر اساس این گزارش، مداخله پلیس پس از آن صورت گرفت که مرد اتریشی چاقو به دست گرفته و تلاش کرد به فضای داخلی کلیسا آسیب وارد کند.

سخنگوی پلیس آلمان همچنین تاکید کرد تاکنون نشانه ای دال بر تروریستی بودن این اقدام یا افراطی بودن فرد بازداشت شده به دست نیامده است.


حمله با تبر و "الله اکبر" به نیروهای پلیس هلند

منابع هلندی اعلام کردند که مردی با یک تبر به نیروهای پلیس در شهری نزدیک «روتردام» حمله کرده است.

پلیس هلند از حمله یک فرد تبر به دست در حالی که فریاد «الله اکبر» سرداده بود، به نیروهای پلیس شهری در نزدیکی «روتردام» خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، این فرد در حالی که در بالکن آپارتمانش ایستاده بوده، بلند فریاد می‌زده، «الله اکبر» و پس از آنکه نیروهای پلیس هلند وارد آپارتمانش شدند با تبر به آنها حمله کرده است.

اداره پلیس شهر «Schiedam» در نزدیکی روتردام گزارش کرده که پس از حمله این فرد، نیروهای پلیس مجبور شدند به وی شلیک کنند و این فرد در حال حاضر زخمی است و به بیمارستان منتقل شده است.

بنا به اعلام «کور لمرز» شهردار این شهر، این مظنون یک مرد سوری بوده که با برخی سازمان‌های افراط گرا در ارتباط بوده است.

علاوه بر این، این مرد سال گذشته به همراه پدرش به هلند مهاجرت کرده و طی یک سال گذشته در این شهر ساکن بوده است.



پلنگ ایران زمین May 29, 2018 07:44 PM

به پلیس های جهان
تا میتوانید از این گونه ها بکشید با نخستین الله اکبر تیر خلاص را رها کنید حلال تان باشد و یقین داشته باشید به بهشت خواهید رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


dara May 29, 2018 09:27 PM

اروپا و کانادا شده مامن و پناهگاه هرچی آدم ارازل و اوباش و اختلاسگر و تندروه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak May 30, 2018 07:37 PM

کشتن تروریست ها دردی را دوا نمیکند ، چون آنها میخواهند کشته شوند که بروند در یک بهشت اسلامی بقل حوری و غلمان
پس تنها راه نجات آنها آگاهی میباشد ، مثلا با این جمله :
چه چیزی انگیزه آن می‌شود که بشر باور کند: پروردگار جهان هستی به بزرگی
بیش از 70 میلیارد سال نوری، در روی زمین (که تنها 7/1 ثانیه نوری وسعت دارد) احتیاج به یاور و کمک کار داشته باشد؟؟؟


گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 31, 2018 03:16 AM

بابک جان هم میهن گرامی
این گونه تروریست ها که شستشوی مغزی شده اند را نمیتوان به راه راست آورد اینان ماشین کشتار هستند و اگر کشته نشوند، همانند قارچ از زمین در آمده و مردمان بیگناه را میکشند این جوان جان سه تن را در جا گرفته است و خدا میداند که او پیش از این جان چند بیگناه دیگر را هم گرفته باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid May 31, 2018 03:54 PM

اروپاییها چشم خودشان را ببندند و بازهم ریشه اصلی که همانا حکومت تروریستی ملایان درایران و سوریه عراق و بسیاری از کشورها دیگر است حمایت کنند !؟بازهم به دنبال برجام باشند در آینده مردم کشورها اروپایی روزی بصدا در خواهند آمد براستی حکومت بظاهر مترقی آنها چه جوابی دارند!؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 31, 2018 04:46 PM

ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بور بر گوسپندان این هم نتیجه ی مهربانی و مهمان نوازی با این جماعت

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار June 1, 2018 10:25 AM

این اسلام بازی آشی است که خودشان با فتنه ۱۳۵۷ در ایران پختند * و سپس چهل سال با این آخوند‌ها لاس زدند و به روی خودشان نیاوردند که مردم ایران زیر دست و پای اسلام آخوند‌ها نفله شدند * حالا نوش جانشان تا اینها باشند دیگر از این غلط‌ها نکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان June 1, 2018 02:14 PM

اگر توجه کرده باشیم همیشه پس از حمله تروریستی این جانواران به مردم متاسفانه پلیس بصورت مشکوک اغلب تروریستها را در همان مکان حمله در جا میکشند و اینگونه فرصت بازجویی را از متخصصین اداره پلیس میگیرند! بهرحال امیدواریم پلیس هلند با مراقبت کامل از جان این تروریست بتواند این موجود کثیف را برای بازجویهای ویژه در دایره تروریستی اداره آگاهی هلند آماده نگاهدارد و پس از تخلیه کامل اطلاعاتی در حین بازجویی این موجود را میتوانند به هلاکت برسانند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی June 1, 2018 04:19 PM

احتمالا یک گروه تحقیق تشکیل میشه تا ببینند این بابا با الله اکبر می‌خواسته اذان بگه ؟ یا قصد دیگری داشته ؟ بعد با تبر داشته ورزش می‌کرده که اینا وارد شدند و ترسیده ؟ دفعه بعد کماندوها باید در بزنند تا مسلمانان نترسند و نتیجه تحقیقات هم مثل تمام اتفاقات گذشته چیزی نخواهد بود و مسلمانان عزیز با خیال راحت به فکر حمله های بعدی باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: