آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه 1397 = 13-05 2018

آخرین قیمت سکه و ارز در بازار آزاد تهران

هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با قیمت یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۱۹۳هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی یک میلیون و ۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۵۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۷۵ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۱۹۳ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۱۸.۲ دلار معامله می‌شود.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند.

امروز در صرافی‌های مجاز هر یورو ۷ هزار و ۸۷۵ تومان و هر پوند با ارزش ۸ هزار و ۷۷۵ تومان و درهم امارات ۱۷۶۴ تومان دادوستد می‌شد.



اردلان May 13, 2018 03:15 PM

معتبر حتی میتواند به پائین ترین حد برسد در حال حاضر بانک مرکزی تصمیم بر مهندسی کنترل شده نظام ارزی را دارد یعنی دولت تحت یک سناریوی از پیش طراحی شده بصورت نامحسوس تا دو میلیون دلار در روز به نرخ هر دلار۶۵۰۰ تومان در اختیار صرافان تحت امر خود میگذارد تا آنها خود به روشهای گوناگون بظاهر زیرزمینی و مخفیانه با پیک موتوری دلار را به نرخ ۸۰۰۰ تومان ویا بالاتر با تحویل به درب منازل خریداران اینگونه کسری بودجه خود را جبران مینماید و از سویی دلار ۳۴۰۰ تومانی راتا دوبرابر قیمت به مردم بفروشد! اما بنظر میرسد اشتهای سیری ناپزیر خریداران دلار در بازار حتی بسیار بالاتر از ۸۰۰۰ تومان هم ادامه داشته باشد! ناگفته نماند کوچکترین وقفه درتزریق دلار قیمت آن را تا بیش از ده هزار تومان خو

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: