آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 خرداد ماه 1397 = 27-05 2018

یک وکیل دیگر را این بار با چاقو کشتند؛ هشدار

به گزارش ایلنا، روز گذشته رسانه‌های محلی سلماس اعلام کردند که م.محمودى وکیل ۴۵ ساله که اصالتاً اهل سلماس بوده است با چندین ضرب چاقو مقابل منزل خود در ارومیه به قتل رسیده است.

هفته گذشته نیز یک خانم وکیل ۴۱ ساله در شهرستان لنگرود با یک اسحله شکاری توسط مردی ۴۵ ساله به قتل رسید و علت این حادثه اختلاف‌های شخصی مطرح شد.

در همین رابطه حسین احمدی‌نیاز وکیل پایه یک دادگستری که اخیرا نیز وکالت پرونده دانش‌آموزان شین‌ابادی را بر عهده دارد در نامه‌ای خطاب به رئیس اسکودا نوشت: کمتر از یک هفته دو نفر از همکاران ،وکلای دادگستری ،ایران به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند، قبلا هم چند نفر دیگر از وکلای دادگستری ایران ،این چنین، به قتل رسیده بودند، و شوربختانه این آخرین آن نخواهد بود. با بررسی جامعه وکلای دادگستری کشورهای دیگر جهان،کمتر مورد مشابهی یافت می‌شود و ظاهرا این سرنوشت شوم صرفا برای وکلای دادگستری ایران در حال رقم خوردن است.

وی افزود: مدت مدیدی است که هجمه علیه وکلای دادگستری شروع شده و در حال شیوع کامل است به نحوی که عده‌ای بی محابا اقدام به قتل وکیل دادگستری نموده‌اند، این شیوه رفتاری علیه وکلای دادگستری تاکنون مورد واکاوی و آسیب‌شناسی قرار نگرفته است اما می‌توان گفت وقتی که وکیل دادگستری توسط عده‌ای خاص مورد عتاب و خطاب قرار می‌گیرد یا هنگامی که موکل را ترغیب به عزل وکیل می نمایند یا در جلسه رسیدگی در حضور موکل، وکیل را به سخره می‌گیرند و….. چه انتظاری داریم که شأن وکیل حفظ شود.

حسین طالع هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: قتل دونفرازوکلای دادگستری در فاصله زمانی یک هفته بعنوان یک اپیدمی خطرناک علیه تمامیت حرفه وکالت محصول ومیوه تلخ تبلیغات مسموم رسانه های ارتباط جمعی است.



پلنگ ایران زمین May 22, 2018 11:00 AM

باز هم دروغ میکشند ومیگویند کشته شده چه کسی بجز شما اوباشان تفنگ بدست میگیرد؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام May 27, 2018 04:16 AM

با در نظر گرفتن میلیونها پرونده در سیستم قضائی ایران و ناکارآمدی ، حق کشی، پارتی بازی و نا عادلانه بودن دادگستری اسلامی اینگونه درگیری ها بسیار عادی میباشد باید تعجب کرد که تعداد وکلای کشته شده چندان هم زیاد نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: