آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 3 خرداد ماه 1397 = 24-05 2018

یک روزنامه نگار دیگر به دادگاه احضار شد

خبرگزاری هرانا – ابراهیم اسماعیلی، روزنامه نگار اهل استان مرکزی به اتهام “تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین به رهبری و سپاه پاسداران و نشر مطالب به نفع معاندان نظام” به شعبه یک دادیاری دادسرای شازند احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، ابراهیم اسماعیلی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط قاضی عبدالله شعبانی به شعبه یک دادیاری دادسرای شازند جهت ادای توضیح احضار شد.

اتهامات مطرح شده علیه این روزنامه نگار “تبلیغ علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین به رهبری و سپاه پاسداران و نشر مطالب به نفع معاندان نظام” عنوان شده است.
احضاریه مورد اشاره فاقد توضیح درباره جزییات و دلایل طرح اتهامات مورد اشاره علیه این روزنامه نگار است. مضمون اتهامات مطروحه در پی پیگیری این روزنامه نگار مرکزی به اطلاع او رسیده است.

یک منبع نزدیک به آقای اسماعیلی ضمن تایید این خبر گفت: “ایشان از سال ۷۷ در بسیاری روزنامه های اصلاح طلب مشغول فعالیت بوده و در سال های ۸۳ تا ۸۶ سردبیر دو مجله فرهنگی هنری بینندگان و مجله خانوادگی آشیانه دوستی بوده‌اند”.

شهرستان شازند یکی از شهرستان‌های استان مرکزی ایران است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: