آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 مرداد ماه 1397 = 26-07 2018

آمریکا؛ توقیف بیت کوین "نکبت زاده ها"

چندی است که واژه "آقازاده" به مشتی انگل بی خاصیت که پدرانشان هم بويی از آقايی نبرده و اتفاقا مانند زالو در حال مکیدن خون این ملتند، اطلاق می شود. از این پس این واژه را به "نکبت زاده" اصلاح فرمائید.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری «بیتکوینیست» که به انتشار اخبار ارزهای الکترونیکی در جهان معروف است، در گزارشی از مصادره بیتکوین‌های ایرانیان توسط دولت آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش دولت فدرال آمریکا ۵۰۰ بیتکوین که به ایرانیان تعلق داشته را مصادره کرده است. ارزش این بیتکوین‌ها چیزی بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمان خرید آنها بوده است.

این رسانه دلیل اصلی مصادره این اموال را اعلام نکرده و نوشت: برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که سرمایه داران ایرانی بیتکوین تحریم‌‌های آمریکا را دور زده بودند.

سپهر محمدی رییس انجمن اوراق بهادار الکترونیکی ایران درباره این اقدام دولت آمریکا به این رسانه گفت: توقیف اموال از سال گذشته آغاز شده و هنوز ادامه دارد. برخی معتقدند این توقیف‌ها به دلیل دور زدن تحریم‌های آمریکا توسط دارندگان ارز دیجیتال است.

وی توضیح داده که ارزش کل اموال مصادره شده هنوز معلوم نیست اما دست کم ۵۰۰ بیتکوین مصادره شده است. ارزش آنها در زمان خرید ۵.۷۷ میلیون دلار بوده است.

محمدی و انجمن او در تلاش هستند رویه توقیف را متوقف کنند. او و کمپانی‌اش با کارشناسان دادگستری که از بازار مالی ایران و FATF آگاهی لازم را دارند، مذاکره کرده‌اند. ممنوعیت‌های قانونی برای ارزهای دیجیتال در ایران کار یافتن یک وکیل یا دادستان مناسب در رابطه با این موضوع را دشوار کرده است.



شهنام May 26, 2018 11:53 AM

دارندگان ارزهای دیجیتال به راحتی میتوانند آن را به دلار آمریکا تبدیل کرده و مستقیما به حساب بانکی خود واریز نمایند و بالعکس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad July 26, 2018 10:52 AM

دست ترامپ در این مورد و موارد مشابه درد نکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: