آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 خرداد ماه 1397 = 28-05 2018

نگرانی از غيبت احتمالی محمد صلاح در جام جهانی

به گزارش تلویزیون فرانس 24، مردم مصر از احتمال حضور نداشتن محمد صلاح در ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی به دلیل مصدومیت نگرانند.

مصدومیت محمد صلاح بازیکن مصری تیم لیورپول در فینال جام قهرمانی اروپا تردیدهایی را در مورد حضور وی در جام جهانی روسیه به وجود آورده است. این در حالیست که از بیست و هشت سال پیش تاکنون این نخستین بار است که تیم ملی فوتبال مصر به جام جهانی راه یافته است.

محمد صلاح در بازی شنبه شب از ناحیه شانه دچار مصدومیت شد. این مسئله مردم مصر را به شدت نگران کرده است . سوال همه مردم مصر این است که آیا محمد صلاح در جام جهانی حضور خواهد داشت؟ مردم مصر از یک سو غمگین و از سوی دیگر امیدوارند.

مردی می گوید همه ما مصری هستیم و شب گذشته با محمد صلاح اشک ریختیم.

شانه محمد صلاح در پی برخورد با سرخیو راموس بازیکن تیم رئال مادرید آسیب دید. مردم مصر نسبت به راموس دیدگاه بدی دارند. جوانی می گوید زمانی که محمد صلاح به زمین افتاد ، راموس به دست صلاح عمدا ضربه زد. اگر این ضربه خیلی شدید بود می توانست شانه او را بشکند. اوضاع می توانست از این هم بدتر باشد. این کار راموس عمدی بود.

کاربران اینترنت شماره تلفن و آدرس صفحات اجتماعی راموس را منتشر کرده اند و او را نابود کننده رویاهایشان می دانند. برخی پزشکان و خود محمد صلاح اعلام کردند او تا سه هفته آینده برای شرکت در جام جهانی آماده خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: