آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مهر ماه 1397 = 22-10 2018

ترس خامنه ای از افشای نرمش قهرمانانه جدید

خامنه ای در سخنانی که اخیرا بیان کرده از مسئولان حکومتی خواسته که در مورد مسایل امنیتی نظام حرفی به زبان نیاورند.

بنا بر گزارش وبسایت رهبر جمهوری اسلامی، وی در ابتدای جلسه درس خارج از فقه گفته است: در مسائل امنیتی، نظامی و در مسائل گوناگونی که با دشمن داریم، جای افشاگری نیست.

اینکه چرا این سخنان خامنه ای امروز مطرخ شده احتمالا می تواند در ارتباط با نگرانی وی از افشای برخی تماس ها برای انجام مذاکرات با آمریکا بمنطور نرمش قهرمانانه جدید باشد.

چند روز پیش کریمی قدوسی از مهره های باند نظامی-امنیتی رژیم با خائن نامیدن حسن روحانی و علی لاریجانی فاش کرده بود که این دو به رهبر توصیه می کنند که هرچه زودتر با آمریکا وارد مذاکره شود.



Dariush October 22, 2018 03:26 PM

هر گونه معامله آشکار و پنهان با رژیم اخوندی اسلامی را ترد می‌کنیم؛ آخوند و دینش جایی در ایران ندارند و این آخرین فرصت است که ایران و مردم خود را بعد از ۱۴۰۰ سال نجات دهیم؛ بیدار شوید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 22, 2018 09:06 PM

کسانی مانند کریمی قدوسی که اینگونه درباره هم پیمانان خودشان سخن میگویند و آنان را لو میدهند و آشکارا خود را دوست و دلسوز می نمایانند، درخور اطمینان نیستند و اینان جاسوسانِ نادانی هستند که به زیان هر دو سو کار میکنند پیرامونیانِ خامنه ای هیچ کدام به او راست نمیگویند خود او هم که دروغگوی بزرگ است و اینگونه کشور خر توخر شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاوه October 25, 2018 08:09 PM

خامنه ای دمبش به کمیته۳۰۰ وصله مملکت رو تبدیل به پودر کرد و پف کرد تو صورتمان زمین زدن وی کار راحتی نخواهد بود ترامپ جد کرده که جمهور اسلامی را بزمین بزنه ولی بدون همیاری مردم ایران تمامی زحماتش بی ثمر خواهد بود نمیفهمم چطور مردم این هلوی تر و تمیز برو تو گلو رو رد میکنند به هر حال ما تو خارج وظیفه خودمون رو انجام دادیم مونده به مردم داخل ایران بسی سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: