آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 خرداد ماه 1397 = 28-05 2018

برجام؛ نگرانی رژیم از قطع صادرات نفت به هند

روزنامه هندی اکونومیک‌تایمز به نقل از مقامات، اعلام کرد بین ظریف و سواراج گفتگو‌های گسترده‌ای درباره برجام انجام خواهد شد.

علاوه بر مسائل مرتبط با برجام، مسائل اقتصادی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. توسعه بندر چابهار یکی از محور‌های گفتگوی مقامات ایرانی با همتایان هندی خواهد بود.

ایران سومین صادرکننده نفت به هند است و نگرانی‌هایی درباره تاثیر احتمالی تحریم‌های آمریکا بر صادرات نفت ایران به هند وجود دارد. با این حال، مقامات به این روزنامه گقته‌اند تا وقتی که اروپایی‌ها از تحریم‌های آمریکا علیه ایران پیروی نکنند، بازگشت تحریم‌های آمریکا، تاثیری بر واردات هند از نفت ایران نخواهد گذاشت.



ایرانی اصیل May 28, 2018 02:55 PM

ملت غیورایران چرا با کلمات بازگشت برجام و یا برداشتن برجام خود را میبازید چرا با اعتصاب منطقی و به موقع رانندگان و کامیون داران حواستان پرت میشود و بجای تایید و همکاری با این گروه وطن پرست و ریختن به خیابانها و درخواست رفع گرانی و بالا کشیدن ارزش ریالی که عامل اصلی سقوط اقتصادی کشور تا به امروز بوده وملت را به ورطه نابوده از تمام جهات کشانده چرا به پمپ بنزین ها هجوم اوردید؟در خیابانهاازدولت تدبیر بنزین بخواهید تعویض قانون اساسی بخواهید بالا بردن ارزش ریالی کشور را بخواهید وخاطرجمع باشید هیچ قدرتی یارای جلوداری از خواسته های به حق شما ملت غیورنیست منتظر کشور خارجی نباشید انوقت تمام کشور ها از ملت ایران پشتیبانی خواهند کرد کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: