آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 خرداد ماه 1397 = 30-05 2018

آقای روحانی! من در مهمانی شما شرکت نمی‌کنم

این افطاری ها از گلویم پایین نمیرود

حسین زمان «خواننده موسیقی پاپ که سالهاست به دلیل مواضع سیاسی‌اش ممنوع الکار شده است» اعلام کرد: آقای روحانی! من در مهمانی شما شرکت نمی‌کنم چرا که ساده‌ترین و ممکن‌ترین راه برای ابراز نارضایتی است از عملکرد شما.

در متني كه او نوشته آمده است: جناب آقای رئیس جمهور! ممنون از دعوت شما. از اینکه من را در حصر دیده‌اید و برایم دعوتنامه فرستاده‌اید سپاسگزارم. جناب آقای روحانی سال گذشته در همایش تبلیغات انتخاباتی شما در کنار جمع کثیری از هنرمندان و مردم امیدوار به شعارهای انتخاباتی شما حضور داشتم. یادتان هست اصلی‌ترین شعار و خواسته مردم از شما چه بود؟ حتما به یاد دارید مگر می‌شود به خاطر نداشته باشید. همه در سراسر ایران از شما رفع حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد را مطالبه کردند و شما وعده تحقق این خواسته و بسیاری از خواسته‌های دیگر مردمی را دادید. مردم به شما اعتماد کردند و در این میان هنرمندان کم هزینه پرداخت نکردند. من از حضور در مهمانی افطار شما معذورم نه صرفا به دلیل اعتراض به هزینه‌ای که میتواند جای دیگری خرج شود زیرا اگر این مهمانی ساده برگزار شود بهانه خوبی است برای دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس جمهور و طرح مستقیم مسائل و مشکلات با ایشان که بسیار هم ضروری است.

آقای روحانی، من در مهمانی شما شرکت نمی‌کنم چرا که ساده‌ترین و ممکن‌ترین راه برای ابراز نارضایتی است از عملکرد شما. من از شما دلخور و دلگیرم و به همین دلیل دعوت شما را نمی‌توانم بپذیرم.

آقای روحانی اطرافیان شما می‌گویند مگر آقای روحانی چکار باید می‌کرده که نکرده است؟ ساده‌ترین کاری که می‌توانستید و نکردید صادقانه حرف زدن با مردم بود. مردم شما را به این مسند نشاندند و شما باید قبل از هر کس به مردم جوابگو باشید. چرا با صداقت و شجاعت به مردم نمی‌گویید که چه کسانی مانع از انجام تعهدات‌تان به مردم هستند؟

آقای روحانی ما به تعهدات‌مان عمل کردیم و هزینه‌های سنگین پرداختیم، سرزنش شدیم و مورد سوال قرار گرفتیم. امروز محافظه‌کاری و مماشات از جانب شما و دولتمردان‌تان قابل قبول نیست. هنوز فرصت دارید در عمل به مردم ثابت کنید خود را ملزم به انجام تعهدات‌تان می‌دانید. من اگر جای شما بودم حقایق را به مردم می‌گفتم ولو به قیمت عزل شدنم چرا که آبرویم نزد مردم برایم از هر چیز ارزشمندتر بود. این اندک اعتماد هم اگر از بین برود عملا پشتوانه مردمی‌تان را از دست خواهید داد و بدون حمایت مردم موفق نخواهید شد.

این افطاری ها از گلویم پایین نمیرود

گزارش قبلی: قرار است طی روزهای آینده یک مراسم افطاری به میزبانی روحانی برگزار شود. کارت دعوتی نیز برای برخی هنرمندان به دستشان رسیده اما تعدادی از اهالی هنر در اعتراض به عملکرد دولت روحانی اعلام کردند که در این مراسم حضور پیدا نخواهند کرد.این اقدام این بازیگران با استقبال کاربران در فضای مجازی روبه رو شده است.

مهناز افشار: با تشکر از دعوت حضرتعالی از شما می‌خواهم به جای من آتنا دائمی (فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی) که به تازگی در زندان قرچک ورامین ۳۰ ساله شده و اکنون در زندان اوین به سر می‌برد را دعوت کنید. او جنایتکار نیست فقط برای حقوق انسان‌ها در این سرزمین تلاش کرده.

شیلا خداداد، بازیگر سینما و تلویزیون نیز این متن را منتشر کرد: «جناب آقای رییس جمهور باز چه کمکی از ما برمیاید؟باز هم احتیاج به حمایت بازیگران و نخبگان و ورزشکاران دارید؟برای کوچکتر شدن سفره مردم یا گرانتر شدن دلار یا بی اهمیتی به کودکان بد سرپرست یا کودک آزاری یا کمبود و گرانی دارو یا مواد مخدری که به راحتی در دسترس نوجوانان و جوانان قرار دارد؟من به عنوان عضو بسیار کوچک جامعه هنری از شما گله مندم و در این ضیافت شرکت نخواهم کرد چرا که صبح روز پنجشنبه میخواهم باز در چشمان هموطنانم نگاه کنم و شرمنده نباشم،تنعم از سفره پر برکت الهی!!!جمله عجیبیست»

پرستو گلستانی: این افطاری ها از گلویم پایین نمیرود

جناب آقای حسن روحانی ،رئیس جمهور محترم
وقتی مردم ما به سختی زندگی میکنند
و حتی دسته ای از مردم سفره سحریشان خالی است ؛این افطاری ها از گلویم پایین نمیرود، پس نخواهم آمد .دور هم میل بفرمایید ،شاید کمی هم در دلتان هنگام اذان به فکر افطاری دردمندان افتادید.

فلور نظری: در شرایطی که سفره هموطنانم خالی است به افطاری نمی‌آیم

فلور نظری دیگر بازیگر کشورمان هم در اینستاگرامش نوشت:سلام آقای رئیس جمهور به هزاران دلیل به افطاری امسال شما نمی آیم و فقط اکتفا می کنم به ذکر چند دلیل ، در شرایطی که سفره ی هموطنانم خالی ست و شرایط سخت و غیر قابل تحملی را ناچارا با صبوری می گذرانند در شرایطی که همکارانم یا ممنوع الکار یا ممنوع التصویر یا ممنوع الخروج یا ممنوع الورود هستند و بسیاری خانه نشین و فراموش شده اند و بیکارند ، و دلمان از این اتفاقات پاره پاره ست ، در شرایطی که به وعده هایتان عمل نکردید و حتی توضیحی هم نمی دهید ، در شرایطی که روز به روز مشکلات نه تنها حل بلکه زشت تر و بدتر می شود . من به این افطاری نمی آیم . ای کاش ذوق و امید و دلخوشی ما و مردمی که به شما اعتماد کردند رو به یاس و نا امیدی تبدیل نمی کردید . ای کاش.



اردلان May 29, 2018 08:52 AM

بهترین اسمی که میتوان روی اینکار گذارد؛ ریزش! کناره گیری راستین هنرمندان یکی پس از دیگری در چهار چوب حکومتی در واقع بمعنی پایان عمر رژیم است! در حقیقت اظهار نظر شجاعانه این هنرمندان نشان از شعور و معرفت بسیار بالای آنان را میرساند! درود، به آغوش گرم مردم زجر کشیده و اسیر خود خوش آمدید☺

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 29, 2018 02:30 PM

الهام چرخنده را دعوت کنید با کله میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی هستم May 29, 2018 03:08 PM

نظر من این است ؛ اولا هنر ؟؟ بیشه ها این جماعتی که چهل سال اگاهانه ~بسیاراگاهانه ؛دستها و پاهای این خون اشامان بو دند ؛کم کم و نرم نرمک نوک پایی به اب سرد میزنند !که شاید بعد از سر نگونی اولین کسانی باشند که ادعا کنند با ما مردم بوده اند ؛اینها که به خودشان هنرپیشه ! میگویند و راحت نقششان را بازی میکنند ؛اما از کیفیت شعورشان اشکاراست که هنوز حرف نماز و روزه ووووخرافاتی را تکرار میکنند که ایران را صد سال اخیر به شدت به خوار انداخت در ضمن یک سرطان غیر قابل علاج به صورت خرفت عقب افتاده روحانی ؛یعنی سرطان از صورتش اویزون شود ؛ که چه جمعیتی حتما ارزو دارند کله تراشیده وحانی و صد هزار ملای نجس دیگررا با دمپایی پلاستیکی «« همان دمپایی که همیشه بالای دار از پای میلیون جوان گل این سرزمین اویزون بود ؛وقتی اون بالا با گرد ن شکسته چرخ می خوردند »» دم دار تماشا کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


مریم May 29, 2018 04:51 PM

چقدر دیر فهمیدید که کار درست کدام است؟! چرا اینقدر دیر؟! حتما باید کارگران سفره خالی در خیابان پهن کنند که بفهمید؟ حتما باید کامیوندارها اعتصاب کنند که بفهمید؟ شما مگر نخبه و سلبریتی جامعه نیستید؟! اگر نخبه گان شمائید پس پخمه گان چه کسانی هستند؟ چرا وقتی اولین نوجوان زباله گرد را که سر در سطل آشغال خیابان کرده بود تا سهم نفت اش را پیدا کند دیدید نفهمیدید؟ چرا آن دخترکی را که به جای کلاس و درس و مدرسه شیشه ماشین تمیز می کرد را دیدید نفهمیدید؟ وجدان شما هنربندان خییییلی دیر بیدار شده است!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: